TŘI stádia triatlonové závislosti

Rozmohla se nám tady taková nepříjemná věc – lidé velice často používají jedno slovíčko. TRIATLON. Zdá se, že počet závislých i stupeň jejich návyku v posledních letech prudce stoupá. Jak jste na tom vy?
06.10.2017 - Barbora Topinková
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink Diskuze

Trénink představivosti vyžaduje motivaci a odevzdání

Znáte pořekadlo „To se lehce řekne, ale hůř udělá.“? Nemusí ale platit vždycky. Četné studie prokázaly, že pokud sportovci umí využít schopnost představit si sami sebe při výkonu určitého sportu, mohou si tyto stereotypy doslova zarýt do paměti.

Skutečná příčina svalových křečí

Tuto situaci určitě dobře znáte a pokud ne, tím lépe pro vás. Postihne vás zcela nečekaně. Sval se při tréninku nebo závodu nečekaně stáhne, a to natolik bolestivě, že o možnosti pokračovat v pohybu požadovaným směrem nelze uvažovat, dokud křeč nepovolí a vy se můžete pokusit opatrně a pomaličku vrátit do předchozího tempa.
25.02.2017 - Pavel Kopáček
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Odborné články

Osm důvodů proč trénovat s měřičem výkonu

Vytrvalostní sporty jsou v období bouřlivého rozvoje techniky. Technologie jsou tak fantastické, že je často obtížné se v neustálém přílivu nových informací zorientovat. Některé technologie můžete v klidu ignorovat, protože jsou tak drahé či složité, že je jejich praktické využití zatím jen sporné. Power meter, tedy měřič výkonu, je něco, co se hodí všem sportovcům. Pro ty, kteří dosud odolávali, přinášíme osm důvodů k okamžitému zakoupení.
09.02.2017 - Pavel Kopáček
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Cyklistika

PRAVIDLA TRIATLONU: Drafting

Prosincové číslo amerického triathlete se věnuje penalizacím na loňském Hawaiiském Ironmanu (2016). Sice bez uvedení za co přesně, ale informuje o tom, že se zhruba na třicátém kilometru sešli v penalty Boxu čtyři profíci s ambicí na pódiové umístění, kteří byli „staženi“ z čelní skupiny.

Plavecké tréninky 3 pro podzimní inspiraci - 3 varianty

Podzimní a zimní období je pro zdokonalování plavání jako dělané. Pravidelně 1x za týden pro vás budeme, společně s Tréninkovým centrem Etriatlon Teamu, připravovat plavecké motivy pro inspiraci. V případě, že budete mít zájem nějakou část dovysvětlit nebo nebudete něčemu rozumět neváhejte nás kontaktovat ve formuláři pod článkem. Trénink je upraven do 3 variant.

Plavecké tréninky 2 pro podzimní inspiraci - 3 varianty

Podzimní a zimní období je pro zdokonalování plavání jako dělané. Pravidelně 1x za týden pro vás budeme, společně s Tréninkovým centrem Etriatlon Teamu, připravovat plavecké motivy pro inspiraci. V případě, že budete mít zájem nějakou část dovysvětlit nebo nebudete něčemu rozumět neváhejte nás kontaktovat ve formuláři pod článkem. Trénink je upraven do 3 variant. Pro tento pátek připravila Katarina Gálová Bicanová. Její trénink bude vždy první pátek v měsíci

Plavecké tréninky pro podzimní inspiraci - 3 varianty

Podzimní a zimní období je pro zdokonalování plavání jako dělané. Pravidelně 1x za týden pro vás budeme, společně s Tréninkovým centrem Etriatlon Teamu, připravovat plavecké motivy pro inspiraci. V případě, že budete mít zájem nějakou část dovysvětlit nebo nebudete něčemu rozumět neváhejte nás kontaktovat ve formuláři pod článkem. Trénink je upraven do 3 variant.

Je tradiční aerobní trénink v cyklistice odsouzen k zániku?

V moderním pojetí tréninku to tak vypadá. Dlouhé vyjížďky mírné intenzity jsou sice super zábava a pro zařazení do tréninku jsou vhodné, ale i když jste profíci, nemůžete si dovolit obětovat zimu kompletně nízké intenzitě a doufat, že tím budujete mocnou aerobní bázi. Pro amatérské závodníky a nadšence ve věčném časovém presu je tradiční budování vytrvalostní báze ztrátou času.
08.03.2016 - Pavel Kopáček
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Cyklistika

Sebevědomí ve sportu

Sebevědomí je obrazem současné úrovně naší sebeúcty. Jsme sebevědomí, když se máme rádi, když jsme spokojení s tím, kým jsme, jací jsme, co dokážeme. Když jsme přesvědčení o tom, že jsme hodni uznání a lásky druhých. Stabilní vysoká úroveň sebevědomí je důležitá jak pro trénink, tak pro závod.
Počet položek: 116položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
14.12.17Nový neopren HUUB Archimedes II 3:5 působí jako druhá kůže
12.12.17Třetí vítězství bylo nejtěžší a nejvíc si ho cením, říká švýcarská star Daniela Ryf po IM Hawaii
11.12.17Na Novém Zélandu bylo zrušeno plavání
5.12.17Na první rok mezi profesionály to byly slušné výkony, říká Jakub Langhammer
4.12.17Petra Kuříková stříbrná v Africe, v Austrálii žraloci vyhnali triatlety z vody
29.11.17Být, či nebýt vidět? To je to, oč tu běží! Aneb představení NiteRider Sentinel 40
28.11.17Letos mám za sebou 36 závodů. Byla to skvělá sezona, říká Tomáš Bednář
27.11.17Vabroušek, Langhammer a Jílek byli vidět během nabitého triatlonového víkendu
21.11.17Chci ještě zvítězit na IM Hawaii, říká Milda Bayer
20.11.17Sali a Sanders vítězí v Arizoně