Běhání

Baví mě běhat, nechci být žádný velký závodník

Tréninkový plán na běh/ Baví mě běhat, nechci být žádný velký závodník, ale mám své oblíbené závody. Nemám moc času ale chci se postupně zlepšovat. Chodím běhat tak 2x nebo třikrát. Uběhnu 10km za cca 45’- 50 minut.
27.06.2005 - www.eplavani.cz
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Běhání Diskuze

10 týdnů běžecký trénink pro výkonnostního sportovce

1: nejsem profík, ale závodím. Jsem schopen si udělat čas na 4-5 tréninků týdně. Myslím to docela vážně. 10km 33-35 min 3:20-3:30/km, maraton 2h45min – 2h50min Mám změřený ANP Technika běhu: kontrola trenérem, zkušeným sparingem Trénink konstruován podle principu: středně náročný týden – náročný týden – supernáročný týden – odpočinkový týden
23.06.2005 - www.eplavani.cz
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Běhání

Zimní příprava běžce na nadcházející sezonu

Do závodní sezóny je sice ještě "daleko", ale myslíme-li to se sportováním vážně, víme, že „vlézt za kamna“ a čekat, že na jaře stačí dva, tři týdny tréninku, je hodně mylný názor. Zkušenější sportovci vědí, že takzvané první přípravné období slouží k budování základny pyramidy, na jejímž vrcholu je jarní a letní sportovní forma. V této základně nesmí chybět několik hlavních „stavebních kamenů“.
03.03.2005 - www.eplavani.cz
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Běhání

Výběr běžecké obuvi.

Boty jsou patrně nejdůležitější položkou pro každého běžce či běžkyni. Pokud vás tlačí nízký rozpočet, dá se běhat v lecjakém oblečení, ale obuv může znamenat rodzíl mezi příjemnou a úspěšnou běžeckou kariérou na jakékoliv úrovni, nebo také řadou nepříjemných a bolestivých zranění.
08.09.2003 - Pavel Kopáček
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Běhání

Trénink běhu pro výkonnostní běžce - triatlonisty.

Při četnosti běžeckého tréninku 4x týdně je možný například následující tréninkový plán na 3 týdny (pro výkonnostního běžce/triatlonistu
26.04.2003 - www.eplavani.cz
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Běhání Diskuze

Fáze dokroku v běhu na střední a dlouhé tratě.

V následujícím článku vám chceme podrobněji zprostředkovat pohled na anatomii dokroku při švihovém způsobu běhu. Fáze dokroku je důležitá vzhledem k tomu, že zde nastává moment, kdy by mohla být narušena harmonie pohybu a setrvačný pohyb zabržděn. Jak takovému brzdnému efektu čelit? Jak si vytvořit při běhu ideální podmínky pro odraz?
30.03.2003 - www.eplavani.cz
Rubrika: eTriatlon>Magazín>Technika a trénink>Běhání Diskuze
Počet položek: 6položek na stránku: 1
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
15.5.20ME ve sprint triatlonu zrušeno
3.5.20Race report: Triatlon North Africa – závod, na kterém necháte plíce i srdce
29.4.20EVROPSKÝ POHÁR JUNIORŮ V TÁBOŘE SE LETOS NEUSKUTEČNÍ
29.4.20Už v červnu se pojedou v Račicích triatlony, sprint ITC a intervalový 1/2ironman
23.4.20Nucená pauza mi snad prospěje a dodá další chuť, říká Ondra Teplý
15.4.20ČTA má připravené tři scénáře k průběhu letošní sezony
9.4.20Přešel jsem do udržovacího módu, říká Petr Vabroušek
7.4.20Nemá teď žádný význam honit maximální zátěž, říká Vendula Frintová
4.4.20MEZINÁRODNÍ TRIATLONOVÁ UNIE PRODLOUŽILA POZASTAVENÍ AKTIVIT DO 30. ČERVNA
3.4.20Nevěřím tomu, že si letos zazávodíme někde v zahraničí, říká Simona Křivánková