Řezáč vyhrál pošesté König Ludwig Lauf

Pošesté v kariéře si Stanislav Řezáč nasadil korunu krále Ludvíka. Vyhrál 40. ročník známého König Ludwig Laufu, lyžařského maratonu na 50 km klasicky v bavorském Oberammergau.
 
Zpět
Zobrazit článek
pěknej závodPavel Novák, 6.02.2012 14:00, Reagovat
Gratulace Řezáčovi.Pěknej závod.Jediný co mi na něm vadilo,byly slova komentátora Nyče (či jak se jmenuje), jak je taktické a chytré jezdit v balíku,odpočívat a pak vyrazit. Pokud budeme všichni takto chytří tak ty závody budou stát za ho.... Já bych borce co by jel se mnou dlouhej závod,nestřídal,jen se vezl a chtěl nastoupit srazil z kola či lyží. Ale možná to někteří trenéři svěřence učí. Pak nás ochraňuj před takovýma vychcánkama...:-)))
Re: pěknej závodhomola, 7.02.2012 12:00, Reagovat
Oni to nemusí být vždy "vychcánci", třeba jsou to mladší ročníky, a jedou velkou distanc poprvé a ví, že by na konci umřeli
Re: Re: pěknej závodPepa, 8.02.2012 08:07, Reagovat
Jsem běžec, na kole jsem moc závodů nepojezdil a když zabrousím na hákový triatlon, snažím se někoho uviset a když to alespoň trochu jde, tak i vystřídat. Většinou za někým vlaju jak papír a kdyby mi nastoupil, tak si mě do cíle nedoveze.

Co je pro mne úplně nepochopitelné je, že se najdou tací, jak pan Novák, kteří jsou schopni někoho schazovat z kola. To je vážně někdo na tom tak, že kvůli nějakému svému pocitu nespravedlnosti je schopen při sportu na hobby úrovni riskovat, že někoho úmyslně zraní ??? Fakt netuším, jaké jsou zvyklosti mezi cyklisty, ale kdyby se mi něco takového stalo, budu se bránit všemi možnými prostředky.
Re: Re: Re: pěknej závodjmaselnik, 8.02.2012 08:29, Reagovat
ale tak on to Pavel jistě myslel obrazně, nesmíte brát všechno hned doslova. Já si taky nemyslím, že je na jízdě v balíku něco špatného v hákovém závodě, jde asi jenom o míru onoho "vyčůránkovství"
Re: Re: Re: Re: pěknej závodČáp, 8.02.2012 08:42, Reagovat
On taky ten kdo v závodě na špici nikdy pořádně nepotáhne a jen se veze, tak na slově vyčůránkovství nevidí vůůůbec nic špatnýho.
Re: Re: Re: Re: Re: pěknej závodjmaselnik, 8.02.2012 09:54, Reagovat
nebo to může být cyklista, jak píše Pepa: je rád, že vlaje, táhnout prostě nezvládá. U závodů s povoleným hákem se to prostě bude stávat.
I v triatlonuMartin, 6.02.2012 14:48, Reagovat
Pane Novák. Takto se v ČR komentují i triatlony (ME apod), jak se naši skvěle vezou, jak je to taktické. A moje odpověď je stejná jako ta Vaše !
"Česká škola"Radovan, 7.02.2012 11:33, Reagovat
Plně souhlasím s Pavlem Novákem.
Pěkně to vyjádřil komentátor (už jsem zapomněl, kdo to byl) u MS v cyklokrosu: V Čechách se vžilo označení "česká škola" pro tzv. "chytrost" resp. správně vychcanost, tj. různé vyvážení se za někým - konkrétně např. jízda cílových rovinek v cyklokrosu. Komentátor (z mého pohledu správně) prohlásil, že tato "Česká škola" je cestou do pekel - pomůže sice možná v jednotlivém závodě k lepšímu výsledku než na jaký by bez této taktiky závodník měl, ale z dlouhodobého hlediska to je špatně, neb nejezdí závod na 100%.
Komentátor vyzdvihl zejména Štybara že (nejspíš díky dlouhodobému pobytu v Belgii) tuto "českou školu nepoužívá".
Re: Ondřej, 7.02.2012 21:15, Reagovat
To nebyl komentátor v televizi. To bylo v článku na roadcycling.cz :-))
vahove kategorieAnonym8.02.2012 09:23, Reagovat
a je to tu opet, spravedlnost v triatlonu. Doporucuji startovat intervalove po 60 minutach. Vyhlasovat krome vekovych kategorii I kategorie vahove po 5 kg u zen po 3kg u junioru po 2 kg u benjaminku po 1kg. 9sichni kdo vlastni 1. Vykon tridu, dovazit o 5 kg na kole a o 3 kg na beh pro zeny 3kg a 1 kg na behu. Plavcum co maji rozpeti pazi vetsi nez je jejich vyska ubrat 15s za kazdy cm a 15s za kazdy centimetr chodidla vetsiho ne velikost 45 a u zen 42. Poradatele dovezou zasoby toaletniho papiru aby se podelali v cili spravedlivi triatleti kteri kousek nekomu odtahli na kole.
Re: vahove kategoriejmaselnik, 8.02.2012 09:50, Reagovat
super nápad! Možná by šel zjednodušit prostým dovážením na úroveň hmotnosti nejtěžšího závodníka/závodnice, zavést standardizované ploutvičky a rukavice, sjednotit hmotnost kol a je to :-))))
Re: Re: vahove kategorieMatěj, 8.02.2012 12:43, Reagovat
Na čele závodu už to není o uvysení ale o vychcannosti. Češi v tomto vinikají. Na kole nemůžu, nemůžu a pak běží, jak laňka, jelikož na kole nehrábnul ani metr. A jak píše p. Novák. kdyby to bylo podle Anonyma, tak na kole všichni budou koukat, až nakonec začnou balancovat jak na dráze a někteří začnou padat. To by bylo pokoukáníčko a dramat. Klasická Česká logika - vychcannost !
Re: Re: Re: vahove kategorieAnonym8.02.2012 12:51, Reagovat
Komu vadí hákování, může na bezhákové závody. Stále nevidím problém.

Problémem je na bez hákových závodech hákovat s tím podvádět

Kde se hákovat může, psát, že když někdo nejede vepředu je vychcánek je trošku přitažené za vlasy.
HákováníPavel Novák, 8.02.2012 17:12, Reagovat
Je vidět,že někteří neumí číst mezi řádky a někteří nevidí na nestřídání na špici nic špatného. Jasně že nebudu nikoho shazovat z kola,ale taky nebudu mlčet. Tady nejde o hákování, ale o nestřídání na špici ! To mi vadí. A jestli to někdo prezentuje jako taktiku, že se povezu celej závod a pak jim nastoupím ,tak ať jde někam. I já střídám borce co jsou na tom 100x líp než já.Protože mi to připadá fér. A když nemůžu, tak řeknu sorry, svezu se, ale nepůjdu před tebe ve finiši. A i kdybych na to měl, tak to neudělám, protože je to fér ! Je to samozřejmě každýho věc jak se chová. A je dobře, že s takovýma .... na pivo nemusím.
Re: HákováníAnonym8.02.2012 17:32, Reagovat
myslim, ze pravda bude nekde uprostred, tvuj nazor je extremni na jednu stranu. V triatlonovem baliku jede cele spektrum lidi. Silni plavci, silni cykliste silni bezci. Me osobne vadi kdyz v baliku stridaji spatni cyklisti a zpomaluji spic, osobne si myslim, ze by meli zustat vzdadu. Treba spatny cyklista vlaje v baliku z posledniho a potom dobrym cyklistum utece, ze celou dobu nestridal, protze nemohl to neznamena ze s nim nepujdu na pivo. Moji kamaradi nejsou jen hrdinni bojovnici cest a slava bez mysleni stridat a pustit dusi uz na kole jen aby soused nerekl ze jsem nestridal. To mi trosku pripomina film kdyz oni trabanta tak mi zigulika. Vychcankem bych nenazyval ani ti co to maji jako taktiku. Ono se pak stane ze za to nekdo vezme a zbydou tak chytre reci, jako treba na OH v Atenach. Borci za to vepredu vzali a bylo vymalovano.
Re: Hákováníkolobka, 9.02.2012 13:16, Reagovat
... dobře, bereme Vaši veřejně prezentovanou nehoráznost na vědomí, a přijímáme v "meziřádcích" omluvu.

... V balíku, háku, závěsu ať si jezdí jak chce a kdo chce, jak je libo a žádný trouba ať nikomu nevysvětluje v této věci co je a není fér ...

Tempaři x sprinteřiJosef Rajtr, 8.02.2012 22:52, Reagovat
Nechci tady jitřit vášně a řešit, kdo má a kdo nemá pravdu. Jsou to jen mé praktické zkušenosti a můj názor, a ne každý s ním bude souhlasit.
Jelikož jsem sportovním původem běžec (zdravím jmenovce výše), tak budu psát o svých zkušenostech z atletiky a z následného amatérského a veteránského závodění v triatlonu. Vytrvalci a bežci obecně se vždy dělili na dvě skupiny - tempaře a finišmany. Myslím, že tak je to ve většině enduračních sportů. Já jsem "bohužel" patřil k tempařům, což znamenalo, že pokud chci vyhrát, musím soupeřům utéct někde na trati a nebo zvolit hodně dlouhý finiš. A musel jsem se do toho teda opřít někde hodně daleko před cílem a doufat, že nasazené tempo ti finišující rychlíci nevydrží. Protože kdybych to neudělal a spoléhal se na to, že se s ostatními budu střídat v udávání tempa, tak by se běželo pomalu a ostatní by mi před cílem utekli. Bolelo to strašně, ale spoléhal jsem na to, že ostatní to bolí ještě víc. Každý jsme dělali to, co nám mělo přinést vítězství. Někdy to vyšlo, někdy ne.
A myslím, že přesně tak to dělají ti sportovci, které vidíme v televizi a které pak často kritizujeme. Proč by Northug udával tempo? On tam není kvůli tomu, abysme si o něm v diskuzích psali, jaký to je sekáč, který to pěkně odtáhl. On tam je kvůli vítězství! A ještě jednou opakuju - dělá jen to, co umí, není to žádná vyčůranost. To bysme klidně o Bauerovi mohli napsat, že je to srab a že je vyčůranej, když chce Northugovi utéct už na trati a nečeká na férový finiš!
V triatlonu to u mně bylo zase přesně obráceně - jako opravdu chabý cyklista jsem se nikdy do tahání nehrnul a většinou byl rád, že to uvlaju někde na konci a dojedu s ostatními. Zase - někdy to vyšlo a někdy ne. A co teď? To jsem pak v běhu měl na ty cyklistické tahouny čekat, aby to bylo fér?
Mně osobně jsou také bližší "tempaři", ale nedovolil bych si o těch, co se jich drží "zuby-nehty" (a věřte, že trpí ukrutně!) tvrdit, že jsou to vychcánkové.
Re: Tempaři x sprinteřiAnonym9.02.2012 11:40, Reagovat
s tím souhlas. Za měsíc to tu bude zase. :-) O čem by se tak diskutovalo, než o nespravedlnosti a výčůránkování.
DiskuzePavel Novák, 9.02.2012 15:40, Reagovat
Naivně jsem se domníval, že diskuze je od slova diskutovat, či-li říct svůj a respektovat cizí názor. Fajn,to beru, že se mnou někdo nemusí souhlasit. OK respekt. Ale Kolobko,nazývat někoho troubou, tak to není již o diskuzi ! Nebo jen možná neumím teď já číst mezi řádky. :-) Takže, pravděpodobnost,že se potkáme je velmi malá, ale stále existuje.....:-))
PS. Vychcánek, pokud to někdo nepochopil, je u mě ten, co se celý závod veze,odpočívá, a pak ve finále nastupuje těm co to celý odtáhli. Ale chápu,že i toto je život a sport. Takže pánové a dámy. Úcta, respekt a bez urážek k druhým. A hodně štěstí....:-))
Re: Diskuzejmaselnik, 9.02.2012 15:42, Reagovat
tohle je zpráva: http://livestrong.org/racewithlance
a né nějaký hákování :-)
Re: Diskuzekolobka, 9.02.2012 18:32, Reagovat
... ano, přehřátá vytrubující trouba o shazování druhých na kole, zde není možná diskuse, ale razantní odmítnutí! ...
... ať se klidně veze, kdo chce. Vzniknou nové situace a můžou být docela zábavné. Má to být přece zábava. A pokud se někdo baví, že se veze, tak mu to přejme a když tak mu i pomožme, aby se co nejvíce pošetřil, aby zaběhl super čas. :-) Dotyčný nám potom nadšený třeba koupí pivo.

Tyhle bojovné energie si nechme třeba na kuřáky na zastávkách, kdy odporné individuum hulí malému děcku do kočárku a tím mu poškozuje nevyvinutá játra.

V Mělníku se mi po závodě omlouval nějaký mladík za to, že se vezl za mnou a potom o kousek běžel lépe. No a co. Závod předtím jsem zase přibržďoval dva co mě táhli, a bylo to fajn.
To koukámKovář, 9.02.2012 16:03, Reagovat
Říkal jsem si, že by takových gratulantů Standovi Řezáčovi k jeho neskutečné formě? Ne, "hákovací" diskuze pod článkem o lyžování... :)))
Re: To koukámAnonym9.02.2012 16:59, Reagovat
Standa je borec v pohodě, tuto formu si drží roky, překvapením by bylo 20 místo. Vítězství nikoho nepřekvapí. Překvapením by byla bedna Koukyho.

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.4.24IRONMAN Texas ovládli Hermandez a Matthews, Jana Richtrová ovládla AG
26.4.24Výsledkový servis
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku