Zamýšlení, klávesnice, web... Tomáše Nohejla (32/2011)

Gulášový triatlon versus londýnská generálka

„Cože ty píšeš o gulášových triatlonech,“ popíchl mě Martin Matula, když se kolem mě nezadržitelně prosmýkl při úterní vyjížďce kolodějského balíku v kopci kdesi u Pyšel.
 
Zpět
Zobrazit článek
guláš ne, pivo ano, 9.08.2011 08:49, Reagovat
Tak vyber Doksy. Guláš nedáme, ale na pivo zajdem:-)
Informovat o všem, ale..Anonym9.08.2011 10:33, Reagovat
Ruku na srdce, na pouťáku se sejdou často větší ´prestižáci´, než u profíků.
Kdyby mohli, jistě by rádi dosáhli lepší úrovně, jenže z objektivních a hlavně asi subjektivních příčin nemohou.. Sejde se tam i hodně hobíků, co to berou tak nějak správňácky, ty ale moc nezajímá dění ve světě, doma, ani na tomto serveru, ti se po výkonu těší na nějaký ten párek a chlezenou Plzeň ;o)
Jinak sám si odpovídáš na otázku, jestli psát o světových závodech, triatlon při úspěchu Řehuly získal na popularitě. Ví tu vůbec někdo, že máme Zelenkovou, která byla druhá na ME Ironman? Či Potůčkovou, která je mistryní Rakouska i Česka?
a delaji pro to neco, treba ani nechtejimartin, 9.08.2011 10:50, Reagovat
A delaji proto neco, aby se to vedelo. Ono se to samo za ne neudela. To se nechci holek nejak dotknout, treba to nepotrebuji, nebo je to pro ne zbytecna namaha pracovat na svojem PR. U lucky se nedivim v cechach nezije.
Re: a delaji pro to neco, treba ani nechtejiAnonym9.08.2011 15:10, Reagovat
asi to nemají zapotřebí.
Jak se dost lidí shodlo, závody v ČR jsou na dvě věci. Od organizace, přes motivaci.
Povědomí o dobrých výkonech je pěkné, ale nikdo si za to nic nekoupí. Přitom ty výkony určitě něco stojí.
Tak asi všichni lepší triatlonisté více jezdí do ciziny.. Nebo si s pořadatelem alepsoň domlouvají různé speciální individuální motivační programy.. (viz prémie za traťový rekord ušitá Vabrouškovi na míru, reklamy za nošení Ekol Elite dresu atd atd)
Re: a delaji pro to neco, treba ani nechtejimirek, 9.08.2011 21:18, Reagovat
Jen at si jezdi treba k protinozcum. Uz se tam jejich sponzori na ne tesi.
VýsledkyAnonym, 9.08.2011 10:58, Reagovat
Tomáši, já si myslím, že rozhodující jsou hobíci. To, aby si lidi zasportovali, v co největším počtu, byli v pohodě, dali si pak po závodě ten guláš a pivo a to je to hlavní z tohoto sportu.
Co se týče reprezentace, tak si myslím, že je to nějak tak podobně jako třeba v rychlobruslení. Dokud nezazářila Sáblíková, tak u nás o rychlobruslení "nikdo" nevěděl.Až pak to začne lidi zajímat. A to se bohužel v našem triatlonu, ve vší úctě ke všem repre závodníkům, neděje.
Kde je chyba se asi neví, protože jinak by byla odstraněna.
Myslím si, že závodníci nejsou líní, že trénují a trénují, ale buď pro absolutní světovou špičku prostě nemají tělesné předpoklady, anebo je chyba v tréninku. Jinak si to lze asi těžko vysvětlit. A pochopitelně velko roli také hrají peníze. Jestli si závodník může dovolit třeba zahraniční pobyt, nebo ne.Nepochybuji, že Frintová udělala vše pro to, aby se naučila plavat, ale prostě se to nepovedlo i po tak dlouhém pobytu v Austrálii. A určitě se tam neflákala. Z toho plyne, že asi ty tělesné předpoklady pro to plavání u ní nejsou.Kritizovat ji za to asi není nejvhodnější, protože to asi myslela fakt vážně, že se pokusí zdokonalit.Kluci jsou na tom o něco lépe. Doba Řehuly se ale jen tak rychle nevrátí, spíš bych to tipoval, že se nikdy nevrátí.Proto si myslím, že než se pachtit za body pro OH, je lépe si triatlon užívat mezi kamarády.
ceskemu poharu odzvonilojiri, 9.08.2011 11:09, Reagovat
Jezdil jsem zavody ceskeho poharu, ale s tim je konec. Uz davno je z ceho vybirat. Atmosfera ceskych poharu je zbytecne vystresovana a svazana. Nebojim se ani toho gulase. Body nesbiram, jezdim si zkratka jen zazavodit.
On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýjmaselnik, 9.08.2011 11:16, Reagovat
a fakticky jde o spíš aquatlon. Plavání je hodně vyrovnané, pak se jede/nejede v balíku na kole a nakonec se rozhodne na běhu. Z pohledu netriatlonového diváka nuda.
Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýjiri, 9.08.2011 11:34, Reagovat
jasne, netriatlonoveho divaka by urcite mnohem vic zaujali nadsenci toulajici se hodinu/hodiny krajinou v solo jizde na kole... A vic nez vrcholovy OH TT by netriatlonoveho divaka samozrejme zaujal i olympijsky TT v podani hobiku :)))
Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýjmaselnik, 9.08.2011 11:51, Reagovat
pro diváka je zajímavé, když se pořád něco děje. K tomu můžou vést (podle mne) cesty:
- sprinty, kde je raz dva hotovo a i při nízkém počtu závodníků je relativně velký pohyb lidí
- starty ve vlnách po menších skupinách (třeba triatlony na koupalištích, Hulín, Morkovice a určitě i další, kde se plave po 16-ti v bazéně a než se doplave jsou už z prvních rozplaveb závodníci v cíli. Divácky hodně vděčné i díky prostředí)
- masové závody, kde díky rozdílné výkonnosti je pořád na koho se dívat.
Pořád má ale TT proti třeba kolektivním sportům výrazně nižší divácký potenciál, stejně jako cyklistika či silniční běhy.
Re: Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýŠalý, 9.08.2011 12:36, Reagovat
co zajímá diváka? samozřejmně. Podle tebe by se nemohl běhat maraton, protože diváci vidí start a cíl.
Paleta je tak široká, že každý si najde svoji parketu, A bez těch gulášových by nebyli ani ty pohárové olympijské, někde ty talenty se nalézt musí a také pořadatelé získávají zkušenosti -. ale to je na delší povídání
Re: Re: Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýAnonym9.08.2011 14:07, Reagovat
čtete, co píšu? Pro diváka je zajímavé to, kde se něco děje. Kolik lidí se jde podívat třeba do Stromovky na maraton? Je to srovnatelné s triatlonem, prostě s výjimkou masovek (nebo vrcholných sportovních akcí typu MS či OH) se na dlouhých závodech "normální" divák nemá na co dívat.
Jestli jste si toho nevšiml, tak i ty gulášové sprinty vidím jako divácky zajímavé a přitažlivost pro diváka je to jediné, o čem se bavím, nikoli pořadatelská smysluplnost.
Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýTomX, 9.08.2011 12:53, Reagovat
Nebude to jen "nezajímavostí" tohoto sportu. Stačí se podívat třeba do Německa, kolik lidí tam fandí při Ironmanu. Stojej tam i v dešti. Jsou prostě rádi za každou událost, která se u nich děje a to jim třeba zavřou jedinou silnici k baráku na celej den. To si u nás ani nedovedu představit.
Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýjmaselnik, 9.08.2011 14:01, Reagovat
ale tam se Tome přece něco děje. Na trati je furt plno lidí, dyť tam na 30-ti kilákách jezdí přes 2000 cyklistů.
Re: Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýAnonym9.08.2011 14:08, Reagovat
Okruhy bejvaj třeba 90km. Problém je možná taky v tom, že třeba Němci v neděli odpočívaj. Obchody jsou zavřený a nikdo se tam za ničim nehoní, nenakupuje a nejezdí autem nebo traktorama sem a tam. U nás je v neděli na silnici takovej provoz, že to je snad horší než ve všední den. Jsou zvyklí účastnit se obecních akcíi. To přece není problém jen triatlonu. U nás skomírá skoro všechno.
Re: Re: Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýjmaselnik, 9.08.2011 15:06, Reagovat
asi jo, něco bude i v nás, byť někde to přece jde. Třeba na Rohálovce, kde je v Tučapech otočka, fandí snad celá dědina, hraje obecní rozhlas atp. Asi to nejde změnit mávnutím kouzelného proutku.
Re: Re: Re: Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýTomX, 9.08.2011 16:10, Reagovat
Anonym9 jsem byl já. Zapomněl jsem se podepsat :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: On je taky olympijský TT na vrcholové úrovni divácky nezajímavýjmaselnik, 9.08.2011 16:25, Reagovat
sem Tě hned poznal:-)
hobíciJohn, 9.08.2011 15:20, Reagovat
už jste někdy na fotbalových serverech četli o setkání hobíků, co si začutali a pak zkončili v hospodě?
Jak vás v zamyšlení vůbec může napadnout, že by se měl triatlonový server zabývat závodem z dolních Kotěhůlek do horních, to mi hlava nebere.. jak nahoře někdo psal, samotné hobíky ani nějak nezajímá dění v triatlonovém světě.. Pokud ano, přečtou si seriozní zprávy na seriozním triatlonovém webu.
U nás tedy na www.triatlon, nebo triatlet?
Re: hobíciAnonym9.08.2011 15:26, Reagovat
jj, pouťáky jsou navíc často šité na míru neplavcům a ku*ví triatlon jako takový.
200m plavání za 8 minut, potom dvě hodiny na kole, nejlépe horském, na tom je hobíkovi nejlépe a pak 20 minut běhu aby se to mohlo jmenovat triatlon :-))
Když pouťáky, tak aspoň ty s tradicí a ne jen ty, které mají s triatlonem společný jen název.
Re: hobíciEtriatlon, 9.08.2011 15:31, Reagovat
Jasně, že píšeme i články o závodech v Kotěhůlkách. Vůbec nevidím důvod proč bychom to nedělali. Lidi, kteří se těch Kotěhůlek zůčastnili si rádi prohlédnou fotky a přečtou o něčem čeho byli součástí.
Re: Re: hobíciJohn, 9.08.2011 15:40, Reagovat
tak pište ale i o tom, co triatlon dělá triatlonem, tedy o vzorech pro zmíněné nadšence. I ty vzory to totiž dělají a budou dělat z lásky ke sportu!
Je přeci postavené na hlavu, psát o někom, kdo vyhrál ´závod´ okolo bahňáku a nevšímat si světového dění. Stěžujete si že nido nepřinesl rozbory tratí, názory.. ale zajímáte se o to vůbec vy?
Ale při psaní mi začíná svítat, pod podpisem etriatlon se jistě skrývá nějaký pořadatel ´nedoceněného´ závodu, že?
Pak chápu a vše beru zpět :-)) Kdo chce, najde si zprávy o triatlonu jinde. Jen pak nebědujte nad povědomím o triatlonu, vy k němu totiž nepřispíváte.
Re: Re: Re: hobícijiri, 9.08.2011 17:23, Reagovat
presne...
Re: Re: Re: hobíciPetr Valeš Etriatlon, 9.08.2011 19:12, Reagovat
Tak pošlete náměty. Ospalý, Čelustka, Švarc, Frintová, Zelenková, Macel, Vabroušek, Dědek, Zadák, Debnar a další, jsou na Etriatlonu více méně pravidelně, asi máte vy osobně jiný vzor, ale to není naše starost :-) .... Podlě mě je na Etriatlonu - profi, poloprofi a hobby rovnoměrně rozloženo.
Re: Re: Re: Re: hobícievžen, 9.08.2011 20:55, Reagovat
já osobně bych například uvítal i zahraniční hvězdy. Klidně vzít článek od jinuď, ale přeložit ho a prezentovat ho.
Re: Re: Re: Re: Re: hobíciRadovan, 10.08.2011 09:42, Reagovat
Zahraniční článek si může každý rovnou přečíst přímo. Nicméně jak jsem psal níže. Rubrika "odkazy" by mohla být zajimavá.
Re: Re: Re: hobíciPetr Valeš Etriatlon, 9.08.2011 19:25, Reagovat
Rádi i zaplatíme nebo jinak odměníme redaktora, který si vezme nastarost elite prostředí v krátkém triatlonu, kde ho ale vzít, platíme ale jen pravidelnost jednorazové přispěvky nás také zajímají, ale .... Ze sledovanosti článků ale tyto témata nejsou rozhodně nejčtenější, ba naopak. Na příští rok, plánujeme naopak rozšířit články o regionech (Slezko, Morava, Jih Čech .... a další)
Re: Re: Re: Re: hobíciAnonym9.08.2011 21:20, Reagovat
tady trocha inspirace :-) Ospalý i Krňávek na startovce půlky serie 70.3 ve Wiesbadenu tuto neděli.Tady jsou opravdu ti nejlepší. To je přeci zpráva jako hrom!! Titulek např. zní:sesadí Krňávek Ospalého z trůnu po olympijském i na 1/2 IM? Nebo méně konfrontačně: Podaří se českým borcům pokořit sětové profesionály na trati 1/2 IM?
http://www.ironman703.de/english/default.htm

Je to jednoduché najít pro toho, kdo chce.. Navíc, je plno lidí spojených s tt a působících v zahraničí. Tedy informací a rozhovorů by bylo dost.. O vaší orientaci (triatlonové) na pouťáky nepochybuji, proto jen bez dalšího komentáře říkám... je to škoda.
Re: Re: Re: Re: Re: hobícietriatlon pv, 9.08.2011 21:46, Reagovat
Alespon je videt, ze je zde obrovsky prostor pro konkurenci. Informaci, ze to nekolik serveru nestihaji sledovat. Mohlo by to dopadnout jako s poradateli zavodu. Za sezonu v cechach 300 triatlonu z toho 8 pulek 3 dlouhy. Kazdej individualista ma svuj klub, one man show, uz tu chybi jen 50 triatlonovych serveru.
Re: Re: Re: hobícievžen, 9.08.2011 20:48, Reagovat
souhlas !!
Re: hobíciRadovan, 9.08.2011 16:15, Reagovat
Ano. Jsem hobík a moc mě nezajímá dění (zejména v našem) rozhádaném světě "vrcholového" triatlonu. Na triatlonu hlavně tedy půlkách, IM a taky X-teře se mi líbí právě to, že je to jedno z mála odvětví, kde si může "normální" člověk zazávodit s domácí či mezinárodní špičkou.

OTT je podle mne úplně odtržený od reality. Závod, kde lítá pár (rádoby) profíků, ze kterých to půlka zabalí, když jim to zrovna nejde podle představ a kteří si ani neumí po závodě podat ruce na mě moc jako vzor nepůsobí a dá se říci, že mi je celkem ukradený.

O to radši si přečtu o závodě v "Kotěhůlkách", kde závodí x mých kamarádů a kde je účast 5x větší než na tzv. špičkovém závodě.....

No a na závěr trochu kacířská myšlenka: Argument, že vrcholový sport slouží jako vzor pro amatéry je podle mne trochu mimo. Spíše naopak. Extrémní výkony špičky, která "nemá nic jiného na práci" připadají velké části veřejnosti tak odtržené od reality, že se daný sport ani nezkusí, protože "to není nic pro ně". Naopak, když uvídí, že kolega v práci, soused či kámoš z hospody nějaký závod zvládl, zkusí to taky. Proto jsou taky úspěšné závody typu PIM, KoloPro, či "pouťové triatlony", kde často vládne podstatně lepší atmosféra než na vrcholových akcích.
Re: Re: hobíciTomX, 9.08.2011 16:19, Reagovat
+1
Re: Re: hobícijiri, 9.08.2011 17:26, Reagovat
4-
Re: Re: hobíciJohn, 9.08.2011 21:29, Reagovat
proti gustu..
ale i pro vás možná zajímavý závod ve Wiesbadenu: Ospalý a Krňávek versus zbytek světa tuto neděli..
ehm, tedy samozřejmě až po přečtení článku, kde se dovíte jestli v Řitce vyhrál Franta Vopička, nebo Pepa Vomáčka :-))
Re: Re: Re: hobíciRadovan, 10.08.2011 09:40, Reagovat
Na sledování takového závodu nepotřebuju čekat až o tom napíše někdo jiný. Ten budu sledovat on-line. Přidanou hodnotu českého triatlonového serveru vidím v tom, že má zpravodaje a referuje o akcích, které takové pokrytí nemají a přitom jsou zajimavé minimálně počtem účastníků a třeba lokalitou.

Co se velkých závodů týče (série IM, Challenge apod.) tam jsou podle mne spíše zajimavé rozhovory s (našimi) závodníky po závodě, kdy zhodnotí průběh apod. což se tady celkem děje.

Výhoda internetu spočívá v tom, že si člověk může hledat sám. Proto mi taky připadá zbytečné, aby se tady překládaly cizí články, dnes v době, kdy už snad dost lidí je schopno se dorozumět alespoň tou angličtinou. Je ovšem pravdou, že může být zajimavá rubrika s odkazy na takové servery.
Re: Re: Re: hobíciEtriatlon PV, 10.08.2011 11:03, Reagovat
To možná není zajímavé pro vás. Z moji zkušenosti, je ale tento článek zajímavý pro ty závodníky, co tam jeli. Pokud úplný amatér, pro vás nikdo, je navíc na fotce, pošle link se článkem každému známému kterého zná, chce se pochlubit. Pokud je v článku XY borec, nechci se nikoho dotknout, nejmenuji, nepošle to nikomu. ---- takto se přivádějí další zájemci o triatlon, kteří u nás v obchodě nakupují a jezdí na tréninkové kempy a mají tréninkové plány. (tím server živíme).

Velcí výrobci a dodavatelé zatím etriatlon zdárně ignorují. Takže jim je víceméně putna, aby treba podpořili závodníka ktereho sponzorují nejakou další inzercí. ---- Nabídka poptávka ---- z toho vyplývá, abychom se uživili, naše cílová skupina jsou hlavně začátečnící, kterým je šumák olympijský vrcholový triatlon. Těm co jezdí výkonnostně OH triatlon, nemáme co nabídnout (kromě informací ZDARMA), nic u nás nenakupují, nejezdí na tréninkové kempy ..... proto informace speciálně pro tyto zájemce, neignorujeme, ale rozhodně nepreferujeme, to se může obratem změnit, záleží na našich partenech, zda chtejí abychom oslovovali tuto skupinu (CP 50 lidí - no není moc velká - z toto to má 40 zavodniku povinně, protže je dotuje stat, co dotuje stat toho si nikdo nevazi - ale zase jsou temata na články o tech pár korun ješte pár "elitáku" bojuje možná více než v závodě, treneři a babunari určite). (Nebo spíše neutrácíme penize za obsah (redaktora) který by specíalně tvořil toto tema))

Mě osobně souboj ve Wiesbadenu zajíma, navíc mi chodí online tiskove informace z kazde vetší akce. Nemá to ale kdo zpracovat, jedu pořádat DOKSYMANA, kde je již přihlášeno do všech závodů za víkend cca 600 lidí. Po DOKSYMANOVI je každorocně, největší navštěvnost serveru, navíc polovina lidí jsou naši klienti, kteří nakupuji triatlonové šlužby. V době Olymp her je navštěvnost poloviční. Takže, tak.
Re: Re: Re: Re: hobíciAnonym10.08.2011 11:20, Reagovat
...protože reportáž z Kotěhůlek až na pár pravopisných hrubek uplácáte, ale pořádné informace z atleticky nejvyšších vrcholů jste nikdy nebyli schopni dělat. Možná by byla návštěvnost v době OH mnohonásobně vyšší, kdybyste měli schopnost o nich fundovaně psát. Ale samozřejmě jinak by vám nikdo neměl upírat právo být gulášovým bulvárkem. Na obě části tohoto označení jste myslím pyšní, proč ne..
Re: Re: Re: Re: Re: hobíciEtriatlon, 10.08.2011 12:09, Reagovat
No vidíte, my máme nejčtenější triatlonový český gulášový bulvár i s pravopisnými chybami (6000 unikatních počitáčů měsíčně). Vy se můžete, tak akoráde anonymě rozčilovat v diskusi. Rozhodně nehodláme nic měnit nyní, protože s tímto obsahem nám roste návštěvnost meziročně o 20%. Mě osobně to stačí. Dáváme prostor konkurenci.

Založte si Elite Triathlon Blog - pokud to bude alespoň trošku OK, rád budu vaše elite triathlonové zpravodajství kupovat. Pisálkové, ale vetšinou mají jen plnou pusu chytrostí, ale když mají dodat 2 články týdně po dobu 12 měsíců nemají po měsíci co psát (co Pájo)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hobíciJiří, 10.08.2011 13:25, Reagovat
Ale klíid, vždyť vám to nikdo nechce a nemá brát! Je to stejné jako s Bleskem - píše sračky a je nejčtenější. A nikdo by ho neměl chtít zakazovat. Trochu rozdíl je v tom, že u denního tisku jde najít inteligentnější a profesionálnější alternativu, u českých tri magazínů to nejde. Ale kdo ale vládne jazyky, neměl by mít problém kvalitní informace najít. Je někomu zapotřebí doporučit?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hobíciET, 10.08.2011 14:06, Reagovat
Radilů a doporučovatelů máme nekonečno.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hobíciAnonym10.08.2011 17:41, Reagovat
Kvalitní triatlonový magazín žádný.
Re: Re: Re: Re: Re: hobíciRadovan, 10.08.2011 13:26, Reagovat
Ještě to řeknu jinak. Příměrem. Pokud schis sledovat Tour, Giro, Vueltu, klasiky, etc. tak jdu na cyclingnews.com. Pokud chci sledovat co se děje doma, tak sleduju roadcycling.cz. Cyclingnews má redaktory na místě, a spoustu dalších možností jak získat a předat správné info, které český server nemá a nikdy mít nebude....
Roadcycling.cz má tu obrovskou zásluhu, že díky němu máme zprávy a fotky z akcí o kterých ve "velkých médiích" neštěkne ani pes.

A úplně stejné je to u triatlonu. Český server nebude mít nikdy podmínky srovnatelné s anglicky psaným webem. Nemůže si dovolit, aby jeho redaktoři cestovali po akcích a než aby dělal (většinou špatné) kompiláty z cizích webů nebo dokonce jen články překládal, tak ať radši pořádně referuje o domácím dění. A hlavně o akcích o kterých by se nikdo ani nedozvěděl.
Co se týče velkých akcí tak jediná role je udělat rozhovor s našimi závodníky, na které se mezinárodní weby nezaměřují, ale to je vše.
Jsem zvědav jak budete psát lépe o SP v Hamburku nebo o Wiesbadenu lépe než třeba www.tri-mag.de.

A ještě na závěr pohrdavé výroky o různých amatérských sportovních akcích a jejích účastnících (Ku... triatlonu gulášovými hobíky) jsou podle mne urážkou všech, kteří se vedle svých každodenních povinností snaží věnovat sportu, který mají rádi za podmínek nesrovnatelných s "vrcholovými" sportovci (kterým i přesto dá občas na frak i některý hobík co zariskuje klid domácího krbu :-))
Re: Re: Re: Re: Re: hobíciEtriatlon, 10.08.2011 14:11, Reagovat
Nepovažuji OH jako vrcholný sportovní podnik. Dívám se na OH rozhodně minoritním pohledem, jako na nezkorumpovanější sportovní myšlenku světa.
Pohrdat ...kolobka, 9.08.2011 17:42, Reagovat
... poctivým gulášem (pokud možno z domácího masa), může jen pako. :-)

a jedeme na 50=slovy padesát příspěvků, ano?
váš názorAnonym10.08.2011 16:04, Reagovat
- Abych to uzavřel, je to váš server a nemá smysl se hádat o tom co máte a nemáte psát.
Jen mě mrzí, že vás nezajímá tak elementární věc, jakou je osud našich nejlepších triatlonistů.
- Osud záchranáře, co je pro něj absolvování půlky za 7 hodin výzvou je moc pěkný, nicméně je to podobné, jako byste se na fotbalovém serveru nedočetli o tom, jak hrála Sparta, ale jen zprávu o tom, jak hrály Beřkovice se Smíchovem.
Chápete už smysl připomínek, nebo si stále povedete svou? Asi to druhé, že?
váš názorPetr, 10.08.2011 16:19, Reagovat
Vážený pane,veše příspěvky se opravdu nedají číst,buďme rádi,že vůbec někdo o triatlonu píše.Pokud se vám nelíbí,jak to dělají druzí,máte přece možnost,něco napsat,ale hlavně se pod to podepsat.Prosím neotravujte lidem život.A zřizovateli těchto stránek jen maličkost.Borci děláte to dobře a nenechte si
od nějakého anonimu a od dalších ředitelů zeměkoule,do toho kecat.
Re: váš názorPavel, 10.08.2011 16:36, Reagovat
Čeština na zblití, zřejmě ve škole čtyřkař, že...
Re: Re: váš názorE, 11.08.2011 10:24, Reagovat
Tak to ježiši nečtěte a jdete jinam.
paranoia?Anonym10.08.2011 19:41, Reagovat
Diskusi rozpoutalo zamyšlení experta, který je schopný napsat
nejprestižnější triatlon sezony na českém území .... Krinner Xterra Czech .....nabízí největší prize-money celkem 162 000 Kč.

Že 12 000 Eur při EPv Karlových Varech je téměř dvakrát tolik, mu uniklo, nebo jen nemá olympijský triatlon rád?
Nebo, že by dělal špinavou práci za někoho jiného?
Re: paranoia?Etriatlon Petr Valeš, 11.08.2011 10:40, Reagovat
Možná mají pricemoney 12 000 Eur, ale článek poslat neumějí :-) Tomáš Nohejl pracuje pro Xterru (ne pro etriatlon) a píše články pro media, které si objednává Xterra. Redakce Etriatlonu článek o Xterra nepsala, to je zájem pořadatele, pokud nám to pošlou exklusivně, rádi to publikujeme.

Etriatlon nepublikuje tiskové zprávy a pozvánky na akce, které pořadate rozesílají hromadně emailem. Velice rádi spolupracujeme s každým pořádatelem, který o to předem požádá, některé pořadatele oslovujeme i sami. Chceme za to minimálně uvedení v mediálních partnerech a na homepage webu pořadatele. Osobně nemám nic proti nikomu. S každým pořadatelem velice rádi jednáme. Pouze s předstihem. Takové emaily 5 dní před závodem, stylem děkujeme za uveřejnění našeho plakátu, bohužel nejsme schopni (to je konkrétní případ Varů) Když pořadatel nemá zájem spolupracovat dlouhodobě, já kvůli tomu nebrečím, závodů je dost. Kazdoročně oslovujeme po sezoně pořadatele, zda mají zájem spolupracovat. :-) Odezva minimální. V týdnu před závodem, má každý plakáty, price money v desítkách tisíc. Přenosy v televizi. Nedovedou pochopit, že jim nepublikujeme články, které pošlou na všechny servery se sportovní tématikou.

Každému říkáme, že po závodě velice rádi zveřejníme Race reporty, rozhovory, videorozhovory, fotogalerie, cokoliv. No jo to je ale po závodě, práce skončila, většina už nic nepošle. :-)
Re: Re: paranoia?Anonym11.08.2011 12:28, Reagovat
Tradičně reakce mimo mísu... "paranoia?" reagovala na pohádkářovu barnumskou reklamu, tvrdící něco, co odporuje skutečnosti. Jako už tolikrát. Tečka.
Re: Re: Re: paranoia?ETPV, 11.08.2011 13:36, Reagovat
V tom případě musíte jinam. Jinak to nebude.
REZdenda, 11.08.2011 12:42, Reagovat
...... řekl anonym a šel na guláš...... :-)
Proč to vadí?Cartman, 11.08.2011 16:32, Reagovat
Zdarec, nejsem asi úplně objektivní, kdysi jsem sem taky něco smolil, ale nějak nechápu v čem je problém. I kritici píšou, že překládat články z netu nemá cenu. Dovedete si představit, co by znamenalo dělat původní zpravodajství ze světa? Líbí se mi, že je to o českém triatlonu a na svět jsou zase jiný portály a stránky. Valdův business model chápu a vůbec mi nevadí, naopak je mi sympatický, že to otevřeně řekne. A i když to někomu nesedí, tak dost lidem zase ano, což je i vidět na komunitě, která se kolem etriatlonu a tritour vytvořila - takže asi něco dělají dobře. Korektně a neútočně podané výtky jsou v pohodě, to je otázka názoru, ale evidentně je tu i pár lidí, co jim tenhle web šlápnul na kuří oko, jdou do toho osobně a to je skoro zbytečný. Vždycky se mi líbilo, že se tady objevuje i rozumná diskuse, na rozdíl od žumpy, kterou český net hojně nabízí.
3 matky Země Eva Vodáková Eva Hrazdová a Eva Boltová, 11.08.2011 21:07, Reagovat
Protože máme na Šumavě chvíli čas, tak -,,Zásadně nesouhlasíme a protestujeme proti všemu co ETRIATLON dělá." Zbyly nám nějaké řetězy, tak si na nás dejte bacha! Howgh.
Re: 3 matky Země Tomas, 11.08.2011 21:34, Reagovat
Na to ze na Etriatlonu je jediny kalendar ceskych triatlonu, bazar vybaveni zdarma, archiv stovek clanku zdarma o tom jak trenovat. Je videt ze vubec tusite proti cemu protestujete matky. Vemte zasteru postavte se k plotne a navarte. Neplette se do muzske zabavy.
Re: Re: 3 matky Země jmaselnik, 12.08.2011 07:59, Reagovat
si dělá někdo docela dobrou srandu (vodáková, hrazdová, boltová kapíruješ?), tak klíííííd :-))

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.4.24IRONMAN Texas ovládli Hermandez a Matthews, Jana Richtrová ovládla AG
26.4.24Výsledkový servis
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku