Reprezentanti se ohlíží za svým výkonem v Madridu

Závodníkům, kteří se zúčastnili druhého závodu MS v olympijském triatlonu jsme položili otázku, jak jsou spokojeni se svým výkonem v jednotlivých disciplínách a s konečným výsledkem?
 
Zpět
Zobrazit článek
Díky, 4.06.2009 08:03, Reagovat
Díky Vendule Frintové byla čest českého triatlonu alespoň trochu zachráněna. Hodně štěstí nadále Vendy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snad to někoho zase nenakopneMilan, 4.06.2009 10:00, Reagovat
Snad Váš komentář zase někoho nenakopne k tomu, aby sem tahal, že kdyby to svaz zaplatil i Radce tak bude určitě ješte lepší. Zaplať nám pán bůh zato, že to jezdí českým holkám, protože v chlapech je zatím propast ve světovém hodnocení.
Re: Snad to někoho zase nenakopneJirka, 4.06.2009 10:52, Reagovat
Svaz by to Vodičkové rád zaplatil (stejně jako Koreu, duatlonové ME, Washington...), ale ona nechce kvůli Seidlovi s Frintovou moc reprezentovat...
Škoda, určitě by byla lepší :)))))))))))))))))))
Re: Re: Snad to někoho zase nenakopneAnonym4.06.2009 12:19, Reagovat
No, skoda, ze se Vodickova neodvazila postavit na start v Madridu........
Re: Re: Re: Snad to někoho zase nenakopneJirka, 4.06.2009 14:59, Reagovat
Ty řeči o odvaze, ty jsou fakt dobrý :))). takže odvahu nenašla pro Koreu, pro Madrid a nenajde ani pro Washington, ale najde ji prej pro Kitzbuhel, Hamburg a London. To by mě zajímalo, jak může u někoho odvaha tak kolísat :)))
Anonyme, ona prej jen chce mít co nejmíň společnýho se Zlodějem, Zlodějkou a jejich kamarády z VV a sekretářem...
Re: Re: Re: Re: Snad to někoho zase nenakopneMatej, 4.06.2009 15:24, Reagovat
A ze by dalsi ubohe prizpevky .........aspon se opet zbytek sportovni verejnosti pobavi co za priznivce triatlonu mame,jen tak dal.
Re: Re: Re: Re: Snad to někoho zase nenakopneVáclav, 4.06.2009 18:55, Reagovat
Zloděj a Zlodějka a proti nim, chtělo by se napsat, Podvodník a Podvodnice, ale ne .. řekněme Chytrá horákyně - zraněná a přitom nezraněná.
Re: Re: Re: Re: Re: Snad to někoho zase nenakopne, 4.06.2009 19:22, Reagovat
Prý byla Radka zraněná jinak by závodila. Zajímalo by mě co se stalo Filipovi Ospalému. Desítku tuším přes 36 minut musel vyloženě vyklusat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Snad to někoho zase nenakopneVáclav, 4.06.2009 19:53, Reagovat
No právě - zraněná/nezraněná, rozhovor/nerozhovor
http://www.etriatlon.cz/triatlon/triatlonistka_vodickova_vyhrala_evropsky_pohar.html
http://www.etriatlon.cz/index.php?page=disc&disc=20885
http://www.etriatlon.cz/francouzska_grand_prix_triathlon_de_dunkerque.html
Madrid?

Vzdali jiné hvězdy. Filip zřejmě skutečně vyklusal, doufajíc v nějaký bodík, který mu ale nakonec utekl díky časovému limitu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Snad to někoho zase nenakopneFanda, 4.06.2009 22:11, Reagovat
A z těchto informací Václave naznačuješ, že je někdo Podvodnice/Podvodník? Hmm, to seš dost vostrej... Nevím jestli to odpovídá skutečnosti, tale já to chápu tak, že ČTK si - ne poprvé - vycucala nějakou informaci "z prstu" a ta byla někým z okolí Vodičkové popřena... Co je na tom podvodnýho nebo chytrohorákovskýho, prosím? Mě spíš zaráží, že je ČTK schopná napsat (a citovat) bez zeptání se závodníka!!!!!!!!!!!!!!!!! Už to tu bylo, takže osobně se už na "uvedl závodník pro ČTK" nespolíhám...
Díky, díky :(David Tondl, 5.06.2009 11:38, Reagovat
Tak už mám poslední dobou pocit, že existuje pouze a jen triatlon olympijský na tom našem malém -athlonovém rybníčku! Samozřejmně veliká gratulace Vendule, 15. místo je super. Ale z čeho je mi vážně smutno je to, že minulý víkend na Sardinii proběhlo ETU Mistrovství evropy v teréním triatlonu, kde byl Karel Zádák na 4. místě a do první dvacítky byly tři češi. Bohužel o tom se zřejmně dozví jen pár lidí. No jo no co naděláme že. Holt nejsme na olympiádě :(
Díky, díky :(David Tondl, 5.06.2009 11:40, Reagovat
Tak už mám poslední dobou pocit, že existuje pouze a jen triatlon olympijský na tom našem malém -athlonovém rybníčku! Samozřejmně veliká gratulace Vendule, 15. místo je super. Ale z čeho je mi vážně smutno je to, že minulý víkend na Sardinii proběhlo ETU Mistrovství evropy v teréním triatlonu, kde byl Karel Zádák na 4. místě a do první dvacítky byly tři češi, ale že by se tu objevil nějaký článek nebo alespoň výsledky na to to zřejmně není dost dobrý výsledek. No jo no co naděláme že. Holt nejsme na olympiádě :(
Re: Díky, díky :(Anonym5.06.2009 14:43, Reagovat
Jestli to nebude spíš tím, že dokončilo jen 24 Elite mužů... a 10 Elite žen, přičemž předposlední (9.) Demelová nabrala ztrátu třičtvrtě hodiny a 10. za ní byla další hodinu :)))
Nejde o to, že tento "duatlon" postavenej pro neplavce není na OH... nejdřív musí být aspoň trochu obsazený aspoň ME...
Xterra Italy 2009Tomáš, 5.06.2009 13:58, Reagovat
Jo, to je fakt. To je prostě super úspěch, za kterym stojí obrovský úsilí. Mimochodem na tom horskym kole to fakt neni sranda, ve srovnání s olympijskym triatlonem... Škoda, že na tomto serveru nebyla ani zmínka o Karlově výsledku. A Honza Kubíček 12. myslim, taky neni špatný... No prostě jim moc gratuluju, jen tak dál. Tohle je opravdu poctivej triatlon, hák je tam dost často k ničemu...
Re: Xterra Italy 2009Anonym5.06.2009 14:45, Reagovat
Á jéje, zase jeden opravdu poctivej... O.K., ale tak spíš duatlon :)))
Re: Re: Xterra Italy 2009David Tondl, 5.06.2009 15:26, Reagovat
Ono ano můžete to nazývat Duatlonem, ale v tom případě je vlastě duatlon i Olympijský triatlon. Kde jde pouze a jen o to umět vyplavat se špičkou pak se v balíku 40km přesunout k závodu na 10km běhu. Bohužel, se opět dostaneme k diskuzi která dispiclína je vlastně víc. Já osobně se od začátku věnuju jen a pouze Terénímu triatlonu protože tak podle mě má vypadat triatlon kdy si od začátku do konce každý jde za své a nejde o to jestli chytím balíka a popř. kterej. A pokud budeme mluvit o tom že Xteráci popř. teréní triatlonisti neumí plavat tak myslím, že jména jako Olivier Marceau, Eneko Ilanos, Franky Batellieur... mají svou hodnotu i mezi Ol. triatlonisty.
Re: Re: Re: Xterra Italy 2009evžen, 5.06.2009 22:02, Reagovat
řekl bych že v olymp. triatlon rozhodne neni kolo nejaka flakarna... doporucoval bych si zkusit prvnich 10 km jet a uvidime jestli potom budes rikat ze je to vlastne odpocinek :)
Re: Re: Re: Xterra Italy 2009Anonym5.06.2009 22:21, Reagovat
Jo, a na závodech Českýho poháru je na bedně cyklista, kterj je prakticky neplavec...
A to srovnávání disciplín tady zahajují takoví jako ty... Přečti si po sobě své vlastní příspěvky...
Re: Re: Re: Re: Xterra Italy 2009David Tondl, 6.06.2009 14:26, Reagovat
Tak pozor! Já nezačal diskuzi o srovnávání disciplín ale pouze jsem si dovolil říct, že by snad 4 místo na ME stálo alespoň za poznámku nic víc nic míň! Je to můj názor, který potvrzují i některá prohlášení našich profíku. Např. kdy Přemysl Švarc prohlásí že se přez zimu věnoval téměř výhradně jen plavání a běhu a kolu nepřikládal takovou váhu to myslím že o něčem vypovídá. V podobném směru se vyjádřil i Filip Ospalý, a věta že v OT je kolo pouze o přesunu není moje ale je to vyjádření několika mých kamarádů kteří jezdí ČP v OT! Já nepopírám, že na úrovni SP je kolo také těžké jako všechny disciplíny. Chtěl jsem jenom říct že to snad stálo za tu snahu podívat se na internet na výsledky a dát si tu práci napsat tři řádky textu!
Re: Re: Re: Re: Re: Xterra Italy 2009Anonym6.06.2009 15:25, Reagovat
Tak já ti to sem překopíruju z tvého příspěvku, Tondle: "Já osobně se od začátku věnuju jen a pouze Terénímu triatlonu protože tak podle mě má vypadat triatlon kdy si od začátku do konce každý jde za své..."
Soustřeď se! Když argumentuješ, jak má vypadat triatlon, vyzdvihuješ jeden proti druhému, tedy srovnáváš a hodnotíš...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Xterra Italy 2009David Tondl, 6.06.2009 16:56, Reagovat
Takže podle Vás je napsání mého názoru vyzdvihování jednoho nad druhé?? Já napsal svůj názor, to Vy jste tady začal vykřikovat věci jako "duatlon" atd. Jinak tímto považuji tuto diskuzi za ukončenou protože nehodlám dále diskutovat s někým kdo se ani neumí podepsat. (A jestliže už mi začnete tykat tak mám křestní jméno používat"Tak já ti to sem překopíruju z tvého příspěvku, Tondle" to je i na mě docela dost , tykání mi naprosto nevadí pokud máte alespoň tu slušnost že se pod svůj názor podepíšete)
Re: Re: Re: Xterra Italy 2009jmaselnik, 6.06.2009 15:33, Reagovat
no jo, vlastně. Vždyť ono se stačí naučit plavat 1500k za 16 (na to stačí 2-3 roky co?) a pohoda. Kolo vždycky nějak uvisíš, takže vlastně jde o běžecké závody.
Nechci zlehčovat výkony xterráků, ale klasický tt je prostě jiný sport a je určitě nejlepší pro tyto super masové záležitosti, když se ještě budou špičkovat mezi sebou.
Re: Re: Re: Re: Xterra Italy 2009David Tondl, 6.06.2009 17:05, Reagovat
Ale takhle jsem to opravdu nemyslel, a pokud to tak vyznělo tak se omlouvám!! Já samozřejmě chápu že teréní triatlon i O triatlon jsou oba o úplně něčem jiném. Ale bohuže se opět ta diskuze zvrtla někam jinam (díky oblíbeným anonymům). Chtěl jsem jenom upozornit na to, že po úspěchu někoho z čechů (úspěch to snad je ne na tom se shodnem) se tu neobjevila ani malinkatá zprávička nic víc nic míň.
Re: Re: Re: Re: Re: Xterra Italy 2009Anonym - Pavel Bendl, 6.06.2009 22:25, Reagovat
Nic si nenalhávaj, Tondle... Diskuse se nezvrtla kvůli anonymům, ale kvůli tvýmu nadhazování že PRAVEJ TRIATLON je jen ten, kde je kolo "za svý" , čímž jsi taky vyjadřoval, že "krátkej" tedy není "Pravej triatlon"... To jsou přesně ty kecy, který vydráždí lidi s jiným názorem k reakci...
každej za sebepajajindrous, 5.06.2009 17:55, Reagovat
jízda v háku je nečestné a nesportovní jak by řekl Mirek Dušín, nejen xterra ale i klasik cup je proti, tak se anonyme nevytahuj, a neurážejt xterru že je to pro neplavce, přijď si to zkusit do Mělic, nebo na Lipno nebo třeba na Hlubokou a uvidíme jak to pujde :-)
Re: každej za sebeAnonym5.06.2009 22:22, Reagovat
Hmm, příspěvek vo ničem...
Re: Re: každej za sebepajajindrous, 6.06.2009 20:04, Reagovat
příspěvek vo ničem??? tě vyzívám frjere 8.8.2009 na LIPNO na Železňáka, tam poznáš co je to jezdit sám za sebe a ne v balíku ty balíku chytrej, a jestli chceš tak mi můžeš zkusit roztrhat vobčanku Anonyme, se bojš podepsat ať nikdo neví okoho jde co:-)
Re: Re: Re: každej za sebepajabendlous, 6.06.2009 22:31, Reagovat
zase o ničem... Dlouhej jezdím, frajere. A ty se jmenuješ pajajindrous... to určitě všichni ví, o koho jde, balíku...
Re: Re: Re: Re: každej za sebepavel jindra, 7.06.2009 08:33, Reagovat
tak na lipně :-)
nový typ závodů, 6.06.2009 12:10, Reagovat
... hned jak bylo možno v zimě číst, že je nový druh sv. poháru, se dalo předpokládat toto: nerozhoduje 1 závod, ale více závodů. V 1 závodu se favoriti můžou hlídat a kdo by to tahal? Když se hodnotí více závodů šance se otevírají i ostatním a místo vyčkávání při plavání a kole to vypadá, že se každý závod pojede od začátku na doraz. Je nutný, ale jeden předpoklad, že jsou v pelotonu plavci mezi 15,30 až 16,30. Ti jsou schopni uplavat a když vylezou z vody a uvidí, že jich je 5,6 až 10, 12, tak na to šlápnou. Psychicky budou vědět, že musí jet (musí na to mít) (mají totiž šanci) a musí jet jeden za všechny a všichni za jednoho. Když p. |Švarc psal, proč něco měnit, že něco funguje v zimě (někde v článku), tak to fungovalo ve starém hodnocení pro závody, kde se taktizuje. On psal dokonce, jak rusáci makají ve vodě a kole, ale mu to běhalo, jenže neseplo, že je nový systém. Teď když vylezou vepředu a ujedou v malém balíku tak potom se můžou i propadnout až snad o 5 minut, pořád jsou body.
pro pochybovačeJarda, 7.06.2009 08:23, Reagovat
Tak pro ty, kteří se přou, který triatlon je ten pravý se stačí podívat na výsledky z Mělic. Když na to máš tak je jedno ve kterém
Re: pro pochybovačeMarek, 7.06.2009 11:14, Reagovat
Srovnávejte až bude jistota kontrol.
Proc srovnavatJiřina, 7.06.2009 15:05, Reagovat
Srovnávat co je opravdovější triatlon? Jěšte jsem neslyšel maratonce, kteří by říkali o sprinterech, 100m není zádný sport. Takhlě si mastí ego jen triatleti. Jestli pruměr 35km/h za své je více, než 45 v háku. Co je víc? Hawaii nebo Tour de France? NO jak pro, koho a o tom to je.

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.4.24IRONMAN Texas ovládli Hermandez a Matthews, Jana Richtrová ovládla AG
26.4.24Výsledkový servis
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku