Poloha, cit pro vodu ...

Umíte být "streamlining"

Vodní prostředí má své zákonitosti, které je potřebné respektovat od období pouhého učení se plavat až po mistrovský výkon ve sportovním pojetí. Voda - vodní prostředí, které má přibližně asi 1000 krát větší hustotu než vzduch, klade plavci při plavání odpor, brzdí jej, ale zároveň mu tím umožňuje pohyb - tzn. plavání.

Cvičení pro rozvoj pocitu vody

Používání cvičení pro pocit vody v plaveckém tréninku má za úkol zvýšit vnímání senzomotorických nervových zakončení v oblasti prstů, dlaní a předloktí. Rovněž můžeme dráždit ty části těla, která se bezprostředně podílí na plaveckém pohybu. Některá cvičení přiměřeně rozvíjí i koordinaci svalových skupin předloktí a prstů a optimalizují tak dráhy záběrů jednotlivých plaveckých způsobů
Počet položek: 2položek na stránku: 
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
6.2.23Havaj pro ženy, Nice pro muže – model konání MS
1.2.23Úbytek odtrénovaných hodin naštěstí výkonnost neovlinil, říká Simona Křivánková
30.1.23České žně na Isramanu
28.1.23Stříbro! Marek Rauchfuss veze další medaili z mistrovství Evropy v zimním triatlonu
27.1.23Petr Soukup vybojoval stříbrnou medaili na XTERRA South Africa
25.1.23Stručný pohled do historie havajského Ironmana
22.1.23Trochu inspirace po Vánocích - somatotypy šampiónů
22.1.23Zásady sportovního tréninku.
29.5.22Triatlonista Grebík vstoupil do olympijské kvalifikace senzačním 7. místem na Světovém poháru! Volár obsadil na ME v super sprintu 15. místo
29.5.22Tituly zůstaly doma. Mistry ČR ve sprint triatlonu se na Brněnské přehradě stali Kočař a Hrušková