Endorfiny ze závodu vystřídala hořkost

Tamara Stonová splnila nominační kritéria pro ME, když zvítězila na závodě ČP v Poděbradech, avšak reprezentační dres neoblékne. V rozhovoru přiznává, že takový přístup je pro závodníka značně demotivující.
 
Zpět
Zobrazit článek
Gratulace, 18.06.2010 07:32, Reagovat
Tamaro gratuluji a vykašli se na ty naše "nominátory-terminátory". Závodů na olympijských tratích je hromada v sousedních státech. Tam se totiž už dozvěděli, že za 2 roky je Londýn na Olympijských tratích :-) K nám se to zatím nedoneslo, proto asi všechny závody jsou na sprintérských tratích.Vyjeď ven a hotovo.Nemá to cenu se rozčilovat, hlavou zeď neprorazíš.Ale demotivující to je, to souhlasím.
To je hnus velebnostiDavid Tondl, 18.06.2010 10:05, Reagovat
Sakra tak proč se v ČR dělají nějaká nominační kritéria když je pak stejně nikdo nedodrží, je mi z toho vážně zle :( je škoda vždyť ČR má tolik závodníků na výběr, že si může dovoli kvalitní závodnice nechávat doma :( Každopádně gratulace Tamaře a hodně štěstí do dalších závodů!!!
Re: To je hnus velebnostiTomáš, 18.06.2010 10:40, Reagovat
Nevidím důvod proč mají závodníci bez šance zajet výsledek, sbírat zkušenosti na ME za státní peníze. Ať si jezdí EP a ČP za své.
Re: Re: To je hnus velebnostijmaselnik, 18.06.2010 11:11, Reagovat
já zase nevidím důvod proč, když jsou stanovena nominační kritéria, řešit, zda závodník může či nemůže zajet výsledek, když podmínky startu splnil. Je to regulérní podraz.
Re: Re: Re: To je hnus velebnostipetrhal, 18.06.2010 11:32, Reagovat
Na čachry s nominacema máme na svazu experty již řadu let. A závodníci, kteří splní kritéria, stejně sedí doma. Diskutovat nad tím, jestli na to má, nebo nemá je špůrkovina. Bez toho, aby tu příležitost dostala se to nezjistí. A pořád lepší poslat na ME někoho, kdo má chuť reprezentovat, než aby u našich závodníků bylo již poněkolikáté ve výsledkové listině uvedeno DNF.
Re: Re: Re: Re: To je hnus velebnosti, 18.06.2010 14:19, Reagovat
... to není ironie, ale pro mě jste namakanec Vy ... namakanec přes nadšení ........ přestože neuznávám aby se peníze a miliony dávaly na sportovce a už vůbec ne aby budoucí zralé ženy a matky zabředávali do mužských sportovních aktivit, tak zkuste si představit, že v americe vypíší nominace a někdo to splní, a potom jej nepošlou, to by mohlo jít hned k soudu :-) ... taky jsem včera udělal objednávku, a dnes mám lepší cenu od konkurence, a prostě musím to vzít, slovo musí platit: to se učím ... :-)
Re: Re: Re: To je hnus velebnostiStrejda, 18.06.2010 16:45, Reagovat
zase tak jasné ta nominace nejsou, každý je alibista, misto toho aby dopredu zavolal Jelínkovi a Seidlovi, že chce jet na Evropu a pokud pojede kdokoliv kdo vyhraje Poděbrady (mohla vyhrát moje babička, třeba a tu bych tam nepustil). Ty dva kokoti by mohli take hejbnout prdelí a zavolat lidem, kteří mají ambice ... a domluvit se. Ted Stonová ani nepočítala, že pojede najednou vyhrála Poděbrady a cítí se uražená, že nejede. Kdyby si to všichni vyříkali dopředu bude klid. To jsou ale čechy.
Re: Re: Re: Re: To je hnus velebnostiAnonym18.06.2010 16:58, Reagovat
nikde jsem se nedocetl ze je urazna, jen ze je v ni urcitta horkost, kdyz po zavode dostavala gratulace k nominaci a nasledne zjistlila ze se nikam nenominovala. No a ze to neresila dopredu to je snad v poradku, nejprve predvedu vykon opravnujici k startu a az pak to resim. U z vidim jak by jirkove reagovali na zavodnici ktera jim zavola ze sice jezdi teprve druhy rok ale ze ma reprezentacni ambice tak at ji reknou jesli s ni pocitaji na ME nebo ne. Vzdy by byla za kozu.
Re: Re: To je hnus velebnostiAnonym18.06.2010 13:00, Reagovat
protoze i svaz by mel mit zajem investovat do zavodniku kteri maji potencial to svazu v budoucnu vratit, kvalitnimi vysledky. V podnikani taky nejprve investujes az pak vybiras zisky.
Re: Re: To je hnus velebnostiDavid Tondl, 18.06.2010 16:09, Reagovat
Ale tady se nemluví o tom jestli má nebo nemá někdo šanci zajet výsledek. Je to sport a ve sportu je možně COKOLIV. Ale pokud jsou stanovena pravdila, dotyčná pravidla splní tak by prostě měla právo startovat. Takže je to od funkcionářů opět krásná ukázka toho že v ČR jsou pravidla od toho aby se porušovala, z toho je mi nejvíc na zvracení! Holt všichni jsme si rovni ale někdo si je rovnější :(
olympijskýJarda, 18.06.2010 10:05, Reagovat
tento týden je Pelhřimov
Nominace, 18.06.2010 10:37, Reagovat
Nominační podmínky byly opět nedodrženy. Nejsmutnější je však, že byla hrubě poškozena triatlonistka s největším zlepšením v posledních letech.
Re: Nominaceevžen, 18.06.2010 10:44, Reagovat
nedodrženy byly. Ale poškozená byla sice triatlonistka s největším zlepšením, avšak s kvalitou vysoko za evropským polem...
Re: Re: NominaceAnonym18.06.2010 11:02, Reagovat
ale jde taky o petencial do budoucna pokud se posilaji zavodnici na mezinarodni souteze typu ME MS kteri nemaji na medaile ci na top ten nemelo by to byt za zasluhy z let minulych tam uz progres nebude, ale meli by jezdit zavodnici s perspektivou vykonnostniho rustu, kteri teprve sbiraji zkusenosti. Nejprve se musi zasit az pak se muze sklizet. Svaz musi investovat do lidi kteri mohou prinest neco okamzite a do tech kteri jsou nadeji pro budoucnost. Jsem presvedcen ze prvni variantu splnuji pouze Ospaly a Frintova a s lonskou formou take Vodickova -letos nevim. Druhou variantou jsou dle meho nazoru jednoznacne Celustka a myslim ze prave i Stonova.
Re: Re: Re: NominaceJarda, 18.06.2010 13:08, Reagovat
Investovat nejprve musí závodník
A výkonnost závodníků dle druhé varianty není rozhodně na úrovni startu na ME
Re: Re: Re: Re: NominaceAnonym18.06.2010 13:20, Reagovat
Tak to je sila. 1. zavodnici investuji zejmnea Celustka priklady snad neni treba uvadet, A vykonnost maji, pokud tedy nepovazujete za vykonnost na ME schopnost dovest medaili. Pokud ano tak pak tam muze jet 15chlapu a 10 holek z cele evropy a ostatni na to budou koukat na internetu. To bude uzasne ME. Na zavod jezdi urcity pocet zavodniku z kazde zeme a nejde jen o sbirani medajli. Ve sportu to chodi tak ze nejprve si jedes treba pro 40. misto pak pro 30. atd a pokud to jde idealne tak jednou dovezou medajli, ale rozhodne to neni tak ze se jede na zavod typu ME MS az kdyz mas na medajli.
Re: Re: Re: Re: Re: Nominace, 18.06.2010 13:44, Reagovat
Souhlasím. To by si pak ME mohlo odjet fakt jen 10 závodníků. Kdo si nominaci vybojuje, tak by měl jet.Sport opravdu není jen o medajích. Kdo má z našich šanci na medaile víme všichni, ale závod se může otočit tak, že ti první se stanou posledními.Viz vloni. Příští rok bych rozhodně žádná nominační kriteria nevyhlašoval. Je to k ničemu.Stejně se nedodržují. BuĎ na to svaz peníze má nebo nemá. Pokud nemá, tak nemá vůbec udělovat divoké karty závodníkům u kterých je předpoklad, že neuspějí, pokud má, tak ať jedou ti co si to vybojovali. Udělej to Tamaro jako Radka Vodičková. Jezdi jinde a je to.
Re: Re: Re: Re: Re: NominaceJarda, 18.06.2010 15:47, Reagovat
nemusí vozit medaile, i alespoň jeden do 16. místa "dobré", ale když ani to? Nevadilo by mi, kdyby na to byly peníze, ale když peníze nejsou, tak hold musí jít především o výkon. Jinak je to výlet za "zásluhy"
Re: Re: Re: Re: Re: Re: NominaceDavid Tondl, 18.06.2010 16:14, Reagovat
Chyba jinak je to jak říkáte výlet ale za splněná reprezentačního výběru. Pokud někdo tyto kriteria splní tak pak má právo startovat, a pokud je svaz jiného názoru tak má rovnou říct kritéria jsou taková a maková ale splnit je může jenom Ospalý, Vodičková, Frintová, Čelůstka, Švarc... Ostatní se ani nesnažte protože i když je spníte stejnak nepojedete!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: NominaceAnonym18.06.2010 16:23, Reagovat
no a prese o to jde vylet za zasluhy ne ale vylet pro ziskavani zkusenosti ano. Proto celustka a stonova ano, protze jeste maji perspektivu pro budoucnost. Vzdyt jste poprel to co jste rikal co pak celustka nebo stonova by tam mohli jet za zasluhy. To asi ne. A navic je to velmi malo pravdepodobne ale treba stonova ma teoretickou sanci na tu sestnactku pri svem plavani a cyklistice ma sanci byt v uniku s mensi kvalitni skupinou, coz ji muze dat sanci i na vami zminovanou 16 a celda to same
Re: NominaceMartin, 18.06.2010 16:50, Reagovat
Souhlasím, se zdravím rozumem. Stonová má smulu, ale ruku na srdce. Co by tam dělala? Sbírala zkušenosti? Na ME jen ty co mají alepoň teoretickou šanci. .... Na druhou stranu Krňavek, Přéma ... asi taky medajle nedovezou.
Na tohle bohuzel nema monopol jen CSTTmichailo, 18.06.2010 15:00, Reagovat
to same dela bezcum i CSA a jezdcum CSC. Tezko radit, jak z toho ven, kdyz prave svazy maji nominacni monopol na mezinarodni zavody. Jinak by stacilo svazy totalne izolovat od sponzoru a publicity ignoraci a bylo by to. Mne treba fascinuje, ze jako "nejsou prachy od sazky". Hmm, amatersky cykloligy fungujou bez sazky, Classic funguje bez sazky, jenom svaz by nebyl schopnej fungovat s CNB.
Re: Na tohle bohuzel nema monopol jen CSTTf, 18.06.2010 17:09, Reagovat
Mchailo matete lidi. Vubec netušíte na co muže použít svaz TT peníze. Jen pro vaší představu Classic cup má cca 5 závodu a ČP v triatlonu cc 60 (od benjamínků po ironman)
Re: Re: Na tohle bohuzel nema monopol jen CSTTDavid Tondl, 18.06.2010 17:46, Reagovat
Bohužel, na tomto stavu má velikou zásluhu právě ČSTT potažmo ČSTV kteří jakožto akcionáři sazky odhlasovali ža přístích X let půjde vše co by mělo jít ze strany Sazky do ČSTV (a po přerozdělení do ČSTT), půjde na splácení arény ve vysočanech. Ono kdyby se české svazy (ČSTV) chovali více jako obchodní společnosti možná by českému sportu začalo svítat na lepší zítřky... A možná by pak mohlo více závodníků jezdit sbírat zkušenosti na závody typu ME...
Jen tak dál.., 18.06.2010 18:39, Reagovat
Tamčo doufám že tě to neodradí a pujdeš si dál za svým, hold buhužel namáš na svazu kamaráda jako jiní.. Fialové Kobry jsou s tebou.
potenciálMartin Navařík, 18.06.2010 19:06, Reagovat
Kdo tady píše o tom, že by tam byla Tamara jen do počtu (na svazu si to bohužel asi myslí) je na pěkném omylu. Uvědomte si, že je to bývalá plavkyně, která přešla na triatlon myslím teprve před dvěma roky a za tu dobu udělala obrovský kus práce. Po dvou rocích specializovaného triatlonového tréninku se dostala do české špičky, to chce myslím obrovský talent...Navíc není "zhuntovaná" dlouhodobým triatlonovým tréninkem, na rozdíl od některých závodníků v jejím věku, kteří už balancují na stejné úrovni výkonnosti několik let a dokola hledají cestu, jak se ještě zlepšit, zatímco vlak už jim dávno ujel...Tamara má potenciál ve svých 25 letech jít ještě výkonnostně hodně nahoru. A jestli ji teď někdo vyšachuje z nominace na ME, kdy zahraniční starty potřebuje nejvíc a nemůže si je sama bez podpory dovolit, tak je to velmi smutné...ZAMYSLETE SE na tom svazu!!! a hledejte cestu jak talenty podpořit!!!
Re: potenciálAnonym18.06.2010 20:33, Reagovat
Nic ve zlym, Tamare Stonove opravdu preju, ale argument "se dostala do ceske spicky" je mimo misu... Mame dve spickove zavodnice a pak OBROVSKA mezera. Byt "trojka" znamena jen porazit par evropsky velmi podprumernych zavodnic... To neni nic tezkyho a vypovidajiciho... Musi se dostat k tem dvema spickovym a predvest neco i mezinarodne, ne jako 20.misto v Senci s velkou ztratou(O.K., mohlo jit o spatnej den... ale tak zzatim musi/me pockat na ty dobry).
Re: Re: potenciálMartin Navařík, 18.06.2010 21:42, Reagovat
To beru, že Vodičková a Frintová jsou výkonnostně momentálně jinde, ale může to být otázka času, kdy se na ně Tamara může dotáhnout...je to už jen otázka růstu její běžecké výkonnosti...a tady si uvědomte to, že se specializovanému běžeckému tréninku prakticky věnuje jen 2 roky a pořád se má kam posouvat. Jestli všechno půjde jak má, tak je to otázka času, kdy se na úroveň výše jmenovaných dostane.
Re: Re: Re: potenciálAnonym19.06.2010 00:40, Reagovat
Možná se tam dostane, možná ne. Zatím je ale na běhu hodně pozadu. Má to stačit už teď na nominaci?
Re: Re: Re: Re: potenciálPeca, 19.06.2010 16:28, Reagovat
S tou vykonosti nasich spickovych zavodnic bych byl opatrny. Fandim vsem holkam, ale sami vite, ze Vendule hodne casto nevychazi plavani. Rekl bych taky slusna sazka do loterie. Tak proc je mozne jednu zavodnici odsoudit na zaklade zatim horsiho behu a druha ma duveru jen kvuli sve skvele bezecke vykonosti?? Ja osobne si myslim, ze se mohla dat Tamare aspon sance.
Re: Re: Re: potenciáltomáš, 19.06.2010 19:01, Reagovat
... no až se dotáhne tak pojede. Přeci nepojede Phelps .. když se ten běh a kolo doučí.
Re: potenciálJana, 18.06.2010 21:04, Reagovat
Ono právě možná jde o Tamařinu příliš dobrou plaveckou výkonnost. Na univerziádě vylézala mezi prvními z vody a mohla by to být ona, kdo by na ME udával tempo v plavecké části...a jak je možno sledovat, naše 2 reprezentatky v letošní sezoně k úplně nejlepším plavkyním nepatří. Jednou z příčin DNF žen na ME bývá právě ujetí čela závodu a tím pádem konec ambicí na přední umístění. Pokud by pan Seidl Tamaru na ME nominoval, byl by vlastně sám proti sobě...
Re: Re: potenciáljarda, 18.06.2010 21:42, Reagovat
Bohužel to samé platí i pro Švarce, a uvidíme i v konfrontaci s Čelůskou (tím nikoho nechci podceňovat, jenom vycházím z výsledků (ne pořadí, ale ztrát a to zejména na běhu)
Re: Re: potenciálAnonym19.06.2010 00:36, Reagovat
Kde berete jistotu, že by lezla z vody mezi prvními i na závodě MS? Podle Univerziády? :-)
A byla by třeba určitě rychlejší než Vodičková, když ta teď lezla první z vody na EP Pontevedra? Věštění...
Re: Re: Re: potenciálAnonym19.06.2010 11:28, Reagovat
V Senci mezi prumernou EP konkurenci lezla z vody az sedma, dokonce bez kontaktu se zavodnicemi pred ni. S tim by se nechytla asi ani na ty dve o kterych pisete ze jim to letos moc neplave (coz bych tedy vubec nerekl) :)
Potenciál, 19.06.2010 00:13, Reagovat
Tady stále padají jména jako Ospalý, Frintová atd nevím proč. Nomiční kritéria svaz vypsal, po té co je nekteří závodníci splnili je najednou vše jinak, opravdu si neumim představit že by se něco podobného mohlo přihodit například v USA při nominaci atletu na OH. To by totiž asi někdo skončil ve vězení... ale u nás možné všechno.
Re: PotenciálAnonym19.06.2010 08:16, Reagovat
Naprosto souhlasím se Stanislavem. Tady se pořád probírá, jestli by na to Tamara měla, jestli si to zaslouží, jestli má cenu aby tam jela, jestli to nejsou vyhozený peníze atd. atd. To ale přece není vůbec podstatné!! Řeklo se že vítězska Poděbrad pojede na ME, tak to stojí ve směrnicích pro letošní rok. I kdyby tam Tamara nic nezajela, i kdyby měla defekt, tak si tu nominaci vyjela!! Tohle se v celé té diskuzi už úplně vytratilo. Pokud někdo řekne, že vítěz Blanenského Plecháče pojede na olympiádu, tak by mělo platit, že vítěz pojede na olympiádu (já vím, že je to trošku extrémní případ, ale jde o princip). Jde o to, že pokud svaz vydá nějaký dokument, tak by se jím měl taky řídit, ne? Ať už na to ten závodník má, nemá. Je fakt, že za Vodičkovou a Frintovou je asi výkonnostní mezera, takže pokud nechceme na ME posílat nikoho pro ty zkušenosti, jak tady zaznělo, tak není nic jednoduššího, než říct, že na ME jede Vodičková a Frintová (trošku demotivující pro ostatní závodnice, ale co naděláte). A nebo říct, že jedou první 2 závodnice z nominačního závodu a pokud to bude Frintová a Vodičková, nebo Stonová, Frintová, to už prostě bude záležet na kvalifikačním závodě. Každopádně jak tady už někdo napsal, jeden svaz jako duhej. Cyklisti taky bojují s tím svým,tohle je na nic. Měli bysme vystupovat jako jednotná organizace a ne, že tam sedí pár bafuňářů a rozhodují, jak se jim to zrovna líbí, a závodníkům je z toho na nic.
Re: Re: PotenciálJaroslav Šalý, 19.06.2010 10:44, Reagovat
to je ale problém nominačních kriterií obecně
Zřejmě ten kdo stavěl měl předpokládat, že se závodu nezúčastní nejlepší a při takto postaveném kriteriu pak musel předpokládat s naší úzkou špičkou, že může vyhrát kdokoliv (i s výkonností, která nemusí splňovat představy o reprezentaci). Bohužel vyhrát závod, neznamená automaticky špičkovou výkonnost
Re: Re: PotenciálMajda, 19.06.2010 18:56, Reagovat
Tak si ty nominační kritéria přečtete. Píše se tam, aby se mohl někdo nominovat musí: ........ Závěrečná věta PŘEDPOKLÁDÁ účast 3 mužů a 3 žen. Nikde není napsáno pojedou 3 ženy a 3 muži. Jedou tedy 4 muži a 2 ženy. Zase se takové drama nestalo, hromada diskutérů, chce zachránit svět. Dovede si tu někdo představit, že Stonová nedokončila závod a na Evropu by jela další v pořadí tedy vítězka Poděbrad. Poděbrady byl jen závod který otevíral uvazování o tom zda vítězka by se hodila do repre teamu na ME, nikoliv ten kdo vyhraje JEDE.

Proberte se lidi.
Tak jak je to?Anonym19.06.2010 11:13, Reagovat
No vida, a před pár dny tu Švarcik bušil do Seidla, jak ho že chtěl připravit o jeho "zaslouženou učast na ME (Tamaro promiň)". A diskutéři souhlasně přizvukovali. A přitom se Seidl holt jen držel směrnice.
Budapest, 19.06.2010 13:01, Reagovat
A přátelé toto nás ještě čeká v září při Budapesti. Nominaci si kromě našich velikánů - Ospalý, Frintová , Vodičková nevyjede nikdo, do 16-tého místa na Evropě nikdo nebude a to uvidíte jak najednou peníze, které nejsou na Tamaru se najdou a pojede tam kde kdo.Bez ohledu na výkon v Irsku.Ale tak to u nás je. Do kriminálu komise, která porušila pravidla směrnice o nominačních kritériích, fakt , tak jak by to bylo možné třeba v USA, nepůjde. Anebo , že bychom podali trestní oznámení?? Jen tak pro cvičně????
Re: BudapestFF, 19.06.2010 18:59, Reagovat
Tak si ty nominační kriteria přečti a potom pindej o kriminále. Tipuju, že málokdo kdo tu bojuje za Tamaru je četl. Směrnice ..... PŘEDPOKLÁDANÁ účast 3 mužů a 3 žen. Nikde ani slovo o tom kdo jede.
Re: Re: BudapestAnonym19.06.2010 19:38, Reagovat
ale ta diskuse je presne o tom. Nominace je v podstate v rukou libovolu konkretnich lidi a to je to co tady vetsinu lidi rozciluje. Proc se nedaji vypsat jasna kryteria aby se zavodnici mohli podle toho zaridit a nevznikaly by zbytecne spekulace. Napr tri nejlepsi muzi a zeny s kryterii jaka byla vypsana predem nejvyssi hodnotu ma SP ak EP pak nominacni zavod v podebradech a hotovo. Pak by jela tamra. Ten samy pripad ale ylo by vypsano 4muze dve zeny a ylo byto jak to je. Problem je v tom ze se to meni za pochodu.
Re: Re: Budapest, 19.06.2010 20:37, Reagovat
Správně píšeš TŘÍ MUŽŮ, číslicí 3-í mužů. Tak jak je to s tím plánováním.
Ale hosiAnonym19.06.2010 13:22, Reagovat
prectete si tu smernici poradne, nikdo ji preci neporusil. Je tam napsano PLANOVANA je ucast ... nikoliv nominovani budou. A plan se muze stejne jako predvolebni programy upravit podle nastale situace v zajmu nas vsech.
A WCS nema s ME, co delat. Kriterium je , a tentokrat natvrdo, do 30. mista na zebricku WCS k 16.8.
Re: Ale hosiDavid Tondl, 19.06.2010 14:34, Reagovat
Aha takže už to chápu, plánovaná je účast vítězky ČP MČR v Poděbradech (pokud to bude závodnice která se bude svazu pozdávat). Ono takováhle formulace mě osobně spíš mezi řádky vyzní jako: "snažte se jak chcete ale mi si stejnak uděláme co chceme a jak chceme" jj ať žijou pravidla :( Jak jsme již psal, nejlepší pro všechny by bylo říct na začátku sezóny kdo kam pojede (ony by se ty jména stejnak opakovali) a basta stejně to tak nakonec vždy dopadne...
Re: Re: Ale hosit, 19.06.2010 19:04, Reagovat
Co před závodem zavolat Jelínkovi a Seidlovi a domluvit se o tom, že mám zájem na Evropu jestli mají zájem, když vyhraju Poděbrady. Tohle je s křížkem po funusu.
Re: Re: Re: Ale hosiAnonym19.06.2010 19:43, Reagovat
S proc by mel nekdo volat panove se staraji o repezentaci kdyz to prezenu u OT 10lidi to je takovy problem aby se o to starali oni, berou za to z vnitra slusne penize. Moje predstava je ta ze tito lide jsou s reprezentanty a nekolika malo adapty reprezentace v kontaktu alespon jednou za mesic aby konzultovali zdravotni stav planovane starty problemy v priprave ci pri zajistovani zavodu. Jirkove jsou jedni z mala v triatlonu ktere jejich funkce zivi a smyslem jejich prace by melo byt zajistovani reprezentace se vsim vsudy.
Re: Re: Re: Re: Ale hosiFarda, 19.06.2010 19:55, Reagovat
Kdo se stará má, potom se vyhne zklamání a diskutéři přijdou o téma, tady se chodí kolem horké kaše, přitom se všichni znají.

Dokud se budete navzájem dohadovat kdo komu má zavolat, bude to vypadat takto. Pokud neumí zavolat zavodník, má se starat trener. Ono se musí tomu stestícku trosku pomoct ne sedet a cekat že si někdo pred nekým sedne na zadek.

Take me mrzi že me z repre nezavolali jednou jsem vyhrál jeden pouták.
Re: Re: Re: Re: Re: Ale hosiAnonym19.06.2010 20:05, Reagovat
souhlas ale zatimco zavodnik to dela zadarmo a navic pokud je v nem trochu pokory tak ma pocit ze se nekam cpe a pak je logicke ze nezavola. Zatimco ten druhy je za to placeny a rozhodne v nem neni novacovsky pocit strachu. Je to jako s tykanim to taky nabizi vyse postaveny nize postavenemu, starsi mladsimu atd.. Jde ale hlavne o princip jestlize je to neci prace maji delat poradne. Znlaste pokud je to funkce kterou by meli zastavat lide kteri maji triatlonu pomahat.
koordinátor ?Martin, 19.06.2010 20:48, Reagovat
Je to stejné v dlouhém, krátkém. Všude je to jen o tom, koho si Jirka vybere a komu dá zelenou. Nedávno to bylo po Mělicích a teď je to po Poděbradech. Myslím si, že měl Brynda asi pravdu, že tam jsou struktury, přes které (když nevyhovujete) to nejde. Doporučuji, aby se na svaz a snahu reprezentovat ČR vyprdli a jezdili v zahraničí, či si užili jiné pěkné závody a ukázali koordonátorovi, že je to opravdu blbeč......
Re: koordinátor ?fff, 20.06.2010 12:04, Reagovat
Martine, Martine kdyby jsi více věděl a méně věřil diskusím. Víru přenech na skutečnosti, které se nedají snadno ověřit. Oni do toho zahraničí jezdí jen se neboj a více ani méně jezdit nebudou. Tady je boj o koryta ze strany závodníků, mají to totiž zadarmo (cestu startovné, diety) .... Myslíš, že koordinator nějak řeší jestli bude na ME 40 Stonová nebo 30 Švarc? Že nikdo nikdy nediskutuje o účasti Vabrouška, Ospalého, na ruzných akcí, ale máme tady zastupy spravedlivých názorů na učast někoho kdo tam nemá co dělat.
Re: Re: koordinátor ?, 20.06.2010 14:39, Reagovat
Jo! Nemá tam co dělat, tak jí ještě hodíme poleno příště pod nohy až poběží. To je teda debilní názor. Fakt bezva. Tady neplatí nic. Vyjede si kvalifikaci a pak někdo napíše, že tam nemá co dělat. Proč se teda neuděla kvalifikace jen z EP? Když tady máme asi cca 5 elitních závodnic.S kým mají asi tak závodit.
Re: Re: Re: koordinátor ?Jaroslav Šalý, 20.06.2010 15:13, Reagovat
Co je to elitní závodník - elitní závodnice.
Můžete dát definici?
Já bych považoval výkonnost.
Ale tu bohužel nevidím.
Stačí porovnat úroveň venku a doma
Re: Re: Re: koordinátor ?Mirek, 20.06.2010 18:11, Reagovat
Zadnou kvalifikaci si nevyjela. Vyjela si jen možnost aby někdo o nominaci uvazoval a nedopadlo to. Vyjde to treba příšte a já ji to přeji. Jen ta kovbojka okolo je nechutna.
Re: Re: Re: Re: koordinátor ?Martin, 20.06.2010 19:34, Reagovat
Pan fff. K tomu Vašemu Vaborušek, Ospalý. Ano jsou to nejlepší závodníci, ale když chcete, aby nebyli sami, tak je třeba tam dávat i druhého v pořadí i třetí (samozřejmě ne takový, kteří jezdí desítky minut za nimi). Jinka mi snad nechcete napsat, že, že ve fotbale bude hrát jen např. Nedvěd, jelikož ostatní jsou horší a tak se nikam jezdit nebude ? V cyklistice by měl jet jen Křížák a Raboň, jelikož vše ostatní je okresní přebor ? Na poslendním MS (tuším) se ukázal nějaký Bárta a znal jste ho do té doby ? Byl vidět více než Křížák, ale v triatlonu by si neškrt, jelikož nejezdí PRO TOUR !!!! Triatlon si ty problémy dělá hlavně sám, spíše tedy Jirka a Jirka a pak ty co to schvalují.
Re: Re: Re: koordinátor ?Mirek, 20.06.2010 18:12, Reagovat
Zadnou kvalifikaci si nevyjela. Vyjela si jen možnost aby někdo o nominaci uvazoval a nedopadlo to. Vyjde to treba příšte a já ji to přeji. Jen ta kovbojka okolo je nechutna.
Nominační kritériaJosef Rajtr, 20.06.2010 19:24, Reagovat
Tak jsem si to našel:
Mistrovství Evropy Athlone (IRL) 3. - 4. 7. 2010
Nominační závod: Poděbrady/N. 13. 6. 2010
Junioři: 1.- 2.NZ, 2x DK Juniorky: 1. NZ, 1x DK
Muži, ženy: Nominováni budou závodníci, kteří splní minimálně jedno ze stanovených kritérií k
13.06. 2010:
• umístění při závodě WCS 2010 do 20. místa
• umístění při závodě SP 2010 do 15. místa
• umístění při závodě EP 2010 do 10. místa
• vítěz v závodě seriálu MČR (Poděbrady 13.6. 2010)
• DK
V případě nutnosti určení nominačního pořadí, rozhoduje lepší výsledek, dosažený na nejvyšším
typu soutěže. Plánována je účast tří žen a tří mužů.

Jestli jsem nepozbyl gramotnosti a umím počítat alespoň do tří, tak mi z toho vychází, že by slečna Stonová na ME jet měla.

Josef Rajtr
Re: Nominační kritériaS, 20.06.2010 19:38, Reagovat
Plánována je účast tří žen a tří mužů. - plánována pokud vím neznamená určitě pojedou 3. no a vidíte, pojedou jen 2. :) a nebo že by ne?
Re: Re: Nominační kritériaJosef Rajtr, 20.06.2010 19:49, Reagovat
1."Nominováni budou závodníci, kteří splní minimálně jedno ze stanovených kritérií k
13.06. 2010:... atd" - tedy: nominováni budou, nikoli nominováni mohou být!
2."Plánována je účast tří žen a tří mužů" - to si vysvětluji tak, že svaz předpokládal, že asi tolik lidí kritéria může splnit, žádné omezení ani přesné vymezení tam nevidím, klidně jich mohli nominovat třeba 10.
Re: Re: Re: Nominační kritériaPavel, 20.06.2010 22:40, Reagovat
a co třeba "V případě nutnosti určení nominačního pořadí, rozhoduje lepší výsledek, dosažený na nejvyšším typu soutěže"
Z toho je vidět, že když splní kritéria více lidí, tak se bude řešit nominační pořadí.
Zpravidla se počet lidí určuje proto, aby se mohl sestavit rozpočet na další rok. V tomto případě to bylo asi 6, je otázka kolik žen a mužů. Ani tady bych moc velké záhady nehledal, prostě se koukněte jakých výsledků dosahli nominovaní a sami si můžete udělat vlastní názor na pořadí dle kritérií.
http://www.triatlon.cz/index.php?page=clanek&Id=1477&g=akt
např v sérii Ironman je přesun mezi kategoriemi v závislosti na počtu startujících docela běžný, prostě je jasné kolik se jich nominuje celkem, ale rozdělení mezi v kategoriemi nejsou 100%.
Re: Re: Re: Re: Nominační kritériaJosef Rajtr, 21.06.2010 08:34, Reagovat
V odkaze je uvedeno, že Přemysl Švarc jede na základě přidělení divoké karty, tedy nad rámec plánované nominace! Proč by tedy nemohla jet Tamara Stonová jako řádně nominovaná? Měli bychom být rádi, že tolik závodníků nominační kritéria splnilo!
Re: Re: Re: Re: Re: Nominační kritériaPavel, 21.06.2010 09:59, Reagovat
a proč Tamara, když se účastnila podobných závodů jako Přemysl, z nichž Přemysel vyšel stejně nebo lépe :-(
Kritérium o jeden stupěň vyšší než MČR Pradubice je umístění v EP
EP Senec - Přemysl 10.místo, Tamara 20. místo.
Mimochodem za to umístění v desítce dostal určitě další body dle nominačních kritérií a stejně má DK. Potom už opravdu nechápu proč by měla mít Tamara na úkor Přemysla.
Ani jednoho ze jmenovaných závodníků osobně neznám a asi proto to vidím takto nestraně. Stále si myslím, že kdyby o to Tamara stála a chtěla dostat DK, tak měla velikou šanci. Skoro mi připadá, že je jí podsouváno, že ona sama a je obětní beránek a jsou vymýšleny konsiprační teorie na její osobu. Nemyslím, že na svazu je to čisté, ale proboha v tomto případě je pořadí docela jasné, tak se soustředte na něco jiného než tady propírat Tamaru. Jí samotné to může uškodit nejvíce a možná to ani ona sama nechce. Jak jsem psal, neznám jí, ale mě by tato diskuze o mě byla dost trapná :-(
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nominační kritériaJosef Rajtr, 21.06.2010 11:19, Reagovat
Nikde jsem se nezmínil o tom, že by slečna Stonová měla jet na úkor někoho jiného! Naopak, ať jedou všichni, kteří podmínky nominace splnili! Nerozumím těm, co už dopředu vědí, že Tamara bude poslední a tudíž nemá cenu, aby tam jezdila. Já teda nevím jak vy, ale já, kdybych před dvaceti lety měl možnost startovat na ME (v atletice, kterou jsem dělal), tak bych tam jel, i kdybych měl dostat od předposledního kolo! Vždycky musí být někdo poslední, a kdyby startovali jen tři, ti co mají podle místních znalců šanci na medaili, tak i ten třetí by byl vlastně poslední.
Re: Re: Nominační kritériaJIrka, 20.06.2010 19:50, Reagovat
Podle též logiky může jet i pět závodnic nebo taky žádná. Prostě alibismus jako prase, nebo spíše je to pěkně naplánováno?
Re: Re: Re: Nominační kritériaFFF, 20.06.2010 20:10, Reagovat
a nebo také žádná, no někdo to rozhodnout musí, že Tamara na to ještě nemá. Najednou tu máme odborníků a znalců soutěžní směrnice. Komu tu pomůžeme, ta holka aby ted chodila skoro kanálama jak jsme se zde do ní pustili.

ME není Evropský pohár. Pokud dojede na Evropském pohárů na chvostu, co bude dělat na Evropě. Mě osobně není jedno, když vidím lidi v ČR barvach téměř poslední.
Re: Re: Re: Nominační kritériaTomáš, 21.06.2010 06:25, Reagovat
ja doufám, že je to naplánováno. Snad to není stylem ono to nejak dopadne.
Nominační kritéria IIJosef Rajtr, 20.06.2010 20:45, Reagovat
Docela by mne zajímalo, co by se stalo, kdyby slečna Stonová svaz zažalovala za finanční újmu (neznám přesnou terminologii, ale určitě se tu nějaký právník najde). Ve směrnici jsou jasně vypsána kritéria, která splnila a přesto nominována nebyla. I když jsme v ČR, kde sponzoring příliš nekvete, přesto si myslím, že by se nějakým způsobem dala kvantifikovat ztráta či rozdíl, který pro ni znamená účast nebo neúčast na ME. Pro MV je určitě také podstatné, jestli jím financovaní závodnící na ME startovat budou nebo nebudou, proč by tomu u "soukromého" subjektu mělo být jinak?
:) Paroubek v TT dresuAdam, 21.06.2010 06:23, Reagovat
Jojo cikáni taky vědí ze zneužívají dávky, přeci je to někde napsané, že na to mají narok, on to pravník už nějak zformuluje. Pokud vás to zajímá, co kdyby jste tu žalobu dal vy. Druhej stejnej magor se totiž nenajde, tak to zkončí jen u keců.
Re: :) Paroubek v TT dresuJosef rajtr, 21.06.2010 08:08, Reagovat
Hele, Adame,
nechtěl byste se uklidnit? Došly Vám argumenty? Netuším, proč mi musíte nadávat do magorů a do Paroubků (to mi vadí víc, než ten magor!). O co vám jde? Vy máte nějaký názor, já ho snad mohu mít taky, ne?
Valencie MS, 21.06.2010 16:17, Reagovat
Tamara byla 9. na MS ve Valencii. Prostě to co svaz udělal, je neomuvitelné a hotovo. Domnívám se, že by te, kdo navrhl nominaci se měl k této diskusi vyjádřit a své rozhodnutí zdůvodnit. Vzhledem k počtu diskusních příspěvků by se to hodilo. Vloni Fanturová taky nebyla famozní a jela.
Re: Valencie MSAnonym21.06.2010 20:01, Reagovat
Jo to myslite mistrovstvi akademiku, kde Tamara dostala pres tri a pul minuty od Jerzyk. A Svarc skoncil sesty. Opravdu povedeny argument.
Re: Re: Valencie MS, 22.06.2010 07:23, Reagovat
no a co to jako řeší? Švarc dostal minutu od borce, kterej je o 3 roky mladší. A pořád zůstává viset to, že byla plánovaná účast 3 (tří) mužů. A briskně se přeplánovalo.
konec, tečka, finito5431, 23.06.2010 12:06, Reagovat
A UŽ DOST, NEBO NA VÁS VLÍTNU ! NA VŠECHNY ! Ciao

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
26.4.24Výsledkový servis
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup