Sněžit nebude, vyrazte zdolat výzvu jménem Krušnoman

Krušnoman je závod jen po vyvolené, kteří mají rádi výzvy a rádi trpí. V očích ostatních jsou buď za blázny nebo za hrdiny, žádné mezi neexistuje. Jak se cítí ředitel závod Tom Langhammer pár hodin před výstřelem.
 
Zpět
Zobrazit článek
Paródia na dlhý "triatlon"Ironjozef, 12.05.2011 17:32, Reagovat
Mne je to v podstate jedno, ale to čo vymyslelo nové vedenie Českého triatlonového zväzu je podľa mňa úplná tragédia. Vraj Český pohár v dlhom triatlone. Sú v ňom 2 pomerne krátke duatlony a 2 polovičné ironmany :) Kde je vlastne ten dlhý triatlon? Podľa mňa, jediné, čo sa novému vedeniu podarilo je rozbiť jediný fungujúci pohár a to je Classic Cup, ktorý bol naozaj výborný a pretekári ho mali radi. Veď o to asi šlo, nie? Teraz už nie je a máte tu paródiu na "dlhý triatlon". ... a ani ten Krušnoman nje je to čo býval, hovoriť o masochizme pri 60-tich km na bicykli je už trošku divné, nie? :)))
Re: Paródia na dlhý Michal Voracek, 12.05.2011 20:40, Reagovat
Jen mala technicka, ja mam pocit, ze ty pulky jsou 4 + 1 celej nebo ne???

http://www.triatlon.cz/index.php?page=kalendar&t=cp&year=2011&sort=Datum&way=Vzestupn%C4%9B




Re: Re: Paródia na dlhý Ironjozef, 12.05.2011 21:27, Reagovat
Sorry, tak toto mi poriadne ušlo. Vidno, že v podstate nesledujem čo sa vlastne v triatlone deje :)))
Re: Re: Re: Paródia na dlhý henryIII, 12.05.2011 21:50, Reagovat
Je to ještě trochu jinak:
http://www.czechtriseries.cz/Serie/Details/48
Re: Paródia na dlhý Anonym12.05.2011 21:32, Reagovat
Souhlasim s ironjozef, ze pohar v dlouhem je traparna za kazdou cenu slepena dohromady. Jen classic cup vznikl tim ze lidi co nedodrzuji pravidla zapricinili krach triexpert cupu. Stejni borci nyni zrusili classic cup a zalozili, pohar ve vytrvalostnich vicebojich. Nedelejte porad dokola zadne pohary v dlouhych tlonech ale nech poradatele vytvorit dobre jednotlive zavody. Kdo tu bude objizdet pohat v dlouhych.
Re: Re: Paródia na dlhý jmaselnik, 12.05.2011 23:03, Reagovat
proč trapárna? Až na jednu výjimku šli všichni pořadatelé classic cupu podpořit 1. ročník svazového poháru pod novým vedením. Vidím to jako podanou ruku a zdá se mi to opravdu v pořádku.
Není to navíc nic proti snaze o kvalitu jednotlivých závodů. Přece součást v sérii neznamená apriori rezignaci pořadatelů na kvalitu. Počkal bych s hodnocením na konec sezóny.
Re: Paródia na dlhý Radovan, 13.05.2011 00:03, Reagovat
Nesouhlasím s výše uvedeným.
1. Na pohár jen v IM distancích tu není dost závodů a taky těch co jsou schopni a ochotni ujet více závodů v IM distancích není tolik (nemluvě o tom, že si spousta lidí chce něco objet i v cizině). Radši pojedu dobře udělanou a obsazenou půlku než závod na plné distanci, kde se bude prohánět/belhat :-) 50 hardcore triatlonistů jako je tomu třeba na LIpně.

2. Osobně mi je jedno, jestli se pohár závodů jmenuje Classic Cup nebo je pod hlavičkou svazu. Důležité je, že jsou závody dobře zorganizované, mají pořádné webovky apod. a že tam přijedou i nějací lidé aby byla atmosféra. No a prozatím to vypadá slibně nicméně hodnocení bych nechal na konec sezony. Navíc, mezi námi pokud vypustím LIpno, najdi 5 rozdíů mezi Classic Cupem a letošním pohárem, maximálně tak lepší centrální webovky :-)

3. Pro spoustu lidí je půlka dost dlouhý triatlon :-)
Re: Paródia na dlhý IronDave, 13.05.2011 11:54, Reagovat
Jožo, osobně si myslím, že většině závodního pole je úplně jedno jak se pohár jmenuje a kdo ho pořádá. Každého zajímají pořadatelé jednotlivých závodů, atraktivita, zabezpečení, profil, reputace, apod. Počet závodů je dle mého názoru dostatečný a nebude moc těch co objedou všechno, osobně jedu pouze 2 a pak tradá ven... A malá technická ke Krušnomanu, předpokládám že nynějších 60km bude ještě výživnějších než původních 90km (je rozdíl jet 90 na rovině a 60 v Krušných Horách). Osobně si myslím, že vedení svazu nerozbilo žádný pohár, ale pouze jeden z pořadatelů si postavil hlavu a jde si vlastní cestou...takže good luck všem a na konci roku uvidíme co byla lepší cesta.
Ford "Czechman" Tour?Martin Kupec, 12.05.2011 23:55, Reagovat
Jooo, tak to se teď jmenuje Ford Czechman Tour a přímo v názvu série je název závodu pana technického ředitele??? Tak to je prdelózní a jsem o to raději, že jsem z toho vypadl.. :))) Jinak celá "Tour" není samozřejmě nic jiného než vykradený Classic Cup a ať je Jirka Chaloupka jaký chce, tenhle koncept vymyslel a uvedl v život on.
Re: Ford Trinidad a Tobago, 13.05.2011 08:24, Reagovat
je vidět, že neznáte spoustu informací, jak se pan Jezevec ze Šumavy zachoval ke svým kolegům... můžský ego je někdy vážně hrozný... ať žije Ford Czechman tour a svobodná volba pořadatelů!!!! Fandím jim!!!!
Re: Re: Ford Jirka, 13.05.2011 09:52, Reagovat
To je tak, když je více ředitelů než ředitelských míst. Kluci je vyštípají navzájem. Je zajimavé sledovat, jak se každým rokem mění názvy seriálů. Jak se přeskupují klany direktorů. Zemřel pan Classic Chaloupka ať žije pan Ford Czechman Petr. Před Classikem Chaloupkou vypoklonkovali Triexperta Loffelmana. Snad se dožije do žní, protože po žních alou k Turkovi. :-)
Re: Ford Radovan Mitáš, 13.05.2011 09:06, Reagovat
No já zase jako závodník mám zase u závodů CP alespon určitou jistotu, že jej někdo nezruší večer před závodem protože mu něco přelítlo přes nos..... :-)
BTW ať se seriál jmenuje jek chce, když někdo pro něj umí sehnat titulárního sponzora a seriál bude mít určitou úroveň, tak jedině dobře. Např. pohár v cyklokrosu se taky nějak jmenuje a nikdo se nad tím nepozastavuje.
Re: Re: Ford Vladimír diatka, 13.05.2011 12:58, Reagovat
Této diskuzi chybí tlačítko "Líbí se mi". Hned by bylo jasnější, jaký názor převažuje.
Re: Ford T, 13.05.2011 09:38, Reagovat
Jirka Chaloupka jen schramstnul Triexpert Cup, pokud jste zapomněl, náhodou, který bězel ještě o pár let než přišel Jirka Chaloupka. U Chaloupky se jen potvrdilo přísloví rychle nabyl rychle pozbyl.
DDT?, 13.05.2011 18:10, Reagovat
Nezlobte se ma me, ale oznaci Krusnomana za dlouhy zavod(odhaduju cas viteze na cca 3 hodiny)mi prijde jako vysmech. Zavod nedela dlouhym prevyseni, ale pocet km (resp. hodin). Jak by jste potom chteli oznacovat IM s velkym prevysenim? Jako ultra IM? Na Krusnomanu jsem byl 3x, ale letos fakt ne. Nejlepsi byli puvodni distance 20-100-10. A uprimne, komu to tenkrat prislo jako velky extrem? Ano byl to tezky zavod, ale zazil jsem tezsi...
DDT?, 13.05.2011 18:11, Reagovat
Nezlobte se ma me, ale oznaci Krusnomana za dlouhy zavod(odhaduju cas viteze na cca 3 hodiny)mi prijde jako vysmech. Zavod nedela dlouhym prevyseni, ale pocet km (resp. hodin). Jak by jste potom chteli oznacovat IM s velkym prevysenim? Jako ultra IM? Na Krusnomanu jsem byl 3x, ale letos fakt ne. Nejlepsi byli puvodni distance 20-100-10. A uprimne, komu to tenkrat prislo jako velky extrem? Ano byl to tezky zavod, ale zazil jsem tezsi...
Re: DDT?David Kubát, 14.05.2011 07:37, Reagovat
S tím souhlasím. Tohle už mi nepřijde jako dlouhý závod (ne dost). Při tomhle trendu by mohla být za rok trať kola 30km s převýšením 2km a argumentovalo by se tím, že je to pořád náročné. Náročné určitě ano, ale to jsou všechny závody, pokud je jdete naplno. Pokud je touha po převýšení, klidně by mohl být závod na 90km i se sjezdem do Litvínova a zpět. Ale jestli se tím zkrácením přitáhne jen pár lidí, tak to podle mě nemá smysl. Jak se všude uvádí, Krušnoman není masovka a nemá smysl ji z něj dělat. Pokud je to otázka financí (snadnějšího zabezpěčení trati a pod.), tak do toho nevidím a hodnotit nemůžu. V každém případě by se mělo vyjádřit co nejvíce závodníků, nejlépe po závodě (včetně mě), aby měl pořadatel zpětnou vazbu. Pokud jde o pohár, ten mě moc nezajímá, hlavní je kvalita jednotlivých závodů.
Re: Re: DDT?David Kubat, 15.05.2011 20:09, Reagovat
Tak je dobojovano. 90-ti kilometrovou trasu bych dnes nedal v tom krupobiti asi nedal. Trasa 1. běhu se povedla.
Ahojky, 13.05.2011 20:22, Reagovat
Zdravím účastníky závodu,
je mi líto že letos neúpřijedu,nemám dopravu,přeji všem pěkný závod at se daří.,čauko v Mělicích.
zdraví Milda
Kde je problém?Makarov, 13.05.2011 22:15, Reagovat
Prošel jsem pečlivě celou diskuzi, potom se vrátil na začátek a nějak jsem nepochopil, kde je vlastně ta příčina toho, proč hnedka ze startu útočit na svaz? Já si třeba osobně myslím, že je to skvělý krok, že se konečně uskuteční Český pohár v dlouhém triatlonu. Byl jsem z toho opravdu nadšený, protože to konečně není o jednom závodu, takže nechápu, proč ta kritika.
Moc jsem nepochopil, jakou má Ironjozef představu. Závodní sezona v České republice může reálně začínat na konci května a končit v půlce září (oba krajní termíny jsou pro velké otužilce, ale dobře), to máme plus mínus 3,5 měsíce. Jakou mají kritici v této diskuzi představu, že se pojede každý měsíc jeden dlouhej? Přijde mi, že se řoční počet odjetých ironmanů stal určitým fetišem. To je sice super, že všichni po vzoru Petra Vabrouška objíždí co nejvíc závodů, ale Petr je na to díky těm rokům dřiny zvyklý. Ale ať se třeba Josef Vrábel upřímně zamyslí a řekne, jestli by nebylo lepší, kdyby místo loňského velkého množství závodů nebylo lepší jet 1-2 ale kvalitně. Nevím, jestli někdo sledoval minulý týden Maraton v Praze, ale jak tam říkal komentátor, ročně se dají na opravdu dobré úrovni odběhnout 2 maratony!!! Proto bych řekl, že honit se za počtem ujetých ironmanů je sice krásný, ale skoro by se nabízela vlezlá otázka: K čemu je to dobrý?
A navíc, jak jsem už napsal, v českých podmínkách se bavíme o 3,5 měsících!!! Myslím si, že množství závodů je ideální. Přesně, jak tu také někdo psal, pro někoho je i střeďák náročnej ale zvládne to. A o to jde, dostat k triatlonu co nejvíc lidí. Vždyť sledujte ten trend, na zahraničních závodech jsou mraky hobíků a o tom to je! Dokonce bych řekl, že by tam mohlo být o jeden závod míň, ale takhle je to super. Začíná se a končí duatlonem, tím se může sezona roztáhnout a stihne se víc závodů, tratě zvládne větší množství lidí, budou se sbírat body do Českého poháru, který býval kdysi hodně prestižní záležitostí a vypadá to na návrat k tomuto trendu, takže co dodat, snad jen: Děkujeme funkcionářům svazu, snad všechno klapne, moc bych jim to za tu práci, kterou kolem toho mají, přál!!!
Re: Kde je problém?Makarov, 13.05.2011 22:20, Reagovat
Omlouvám se za dlouhý příspěvěk, ještě si dovolím takovou malou poznámku. Nechci na nikoho útočit, ale přiznám se, že já osobně bych si nedovolil z pozice slovenského závodníka hanit nebo pomlouvat český triatlon. Ano, nebylo to tady nijak růžové, ale teďka se to začíná pomalu obracet k lepšímu a to je dobře. Ale hlavně, já bych poprosil, aby nám Ironjozef poslal termínovku slovenského poháru v dlouhém triatlonu, ať se můžeme podívat, jak je našlapaná.
Nehanil bych něco před tím, než to vůbec začne. Myslím si, že po letošním Českém poháru v dlouhém triatlonu se bude hovořit jen v dobrém, protože je to krok správným směrem. Takže tomu dejme šanci a pak můžeme rekapitulovat na konci sezony, před jejím začátkem se ale přece nedá rekapitulovat nebo dokonce pomlouvat!
Re: Re: Kde je problém?Problém, 14.05.2011 09:33, Reagovat
Mam pocit že vůbec nešlo o počet závodů a kvalitu pořadatelů. Zrátka soukromá firma dala dokupy 5 kamarádů složila duatlony, dve pulky a želežnák a nazvala si to Českým pohárem. K tomu na svazu přilepili mistrovství republiky další půlce, která už ale v soukromém poháru pardubičáků chybí. Malinko to zavání chaosem a nekoncepční prací. Mám pocit, že jde o to aby se nám závodníkům ukazovala hlavně kvantita, aby to vypadalo, že na svazu se konečně pracuje.
Omluva ešte razIronjozef, 14.05.2011 12:15, Reagovat
Ako som už v druhom komentári napísal "Sorry toto mi poridne ušlo" som sa snažil povedať že napísal komentár na základe toho čo som si myslel, že bude českým pohárom (je to moja chyba, že som si to poriadne nepozrel). Ono sa to ale toľko ktát menilo, že som stratil chuť to vôbec sledovať. 4 polovičky a jeden celý je naozaj pekný pohár. Jasné, že tam nemusia byť len dlhé preteky ... veď koho by bavilo deštruovať sa každý mesiac. Ale tie trojhodinové duatlony by som tam určite nedával ... Z pozície slovenského závodníka si to v pohode dovolím hodnotiť ... pre nás sú totiž závody v Čechách jedinou dostupnou možnosťou ako si zapretekať ... u nás totiž takéto preteky nemáme (ak nerátam Bátovce a Slovakmana). Do Čiech chodím na preteky rád a cítim sa tam fajn a dúfam, že to tak aj zostane. Ja som sa celú minulú sezónu tešil na to, ako tento rok odjazdím Classic Cup ... ale potom som zistil, že už ho niet. Takže ešte raz sa ospravedlňujem (zle som si zapamätal zoznam pretekov) a teším sa na preteky v Mělicích a Otrokovicích ... :)))
Re: Omluva ešte razMakarov, 14.05.2011 13:08, Reagovat
Taky se omlouvám, asi to vyznělo útočněji, než jsem chtěl. Navíc slovenští závodníci vytváří společně s českými závodníky výbornou konkurenci (i když nás pomalejší odsouvají na nižší příčky, ale co už :-)). Já jsem jen chtěl říct, že není důvod být nějak rozladěný z toho, že už není Classic Cup. Český pohár v dlouhém triatlonu jej bude v podstatě nahrazovat. To, že jsou u toho občas trošku jiní lidé, to se podle mě nedá hodnotit slovy, že je to vždycky špatně. Je fakt, že Classic Cup byl např. minulý rok (kdy funkcionáři svazu nebyli schopni zajistit kvalitní ČP v dlouhém triatlonu) vynikající náhradou. Letos dostali možnost organizátoři pořádat závod pod hlavičkou ČSTT a to je podle mě supr, získává to zase tu prestiž. A to že se pan Chaloupka nepřidal (ať už to bylo jakkoliv), to samozřejmě rozdmíchává vášně a vždycky budou ti, co budou říkat, že se mu ublížilo a pak druzí, kteří budou říkat, že si postavil hlavu atd.
Pro závodníka, kterýchce závodit především na dlouhých distancích je ČP v dlouhém triatlonu krok správným směrem (nebo se to aspoň teď tak jeví), ale na tuhle diskuzi si vzpomeňme, až bude po sezoně a budeme ji hodnotit.
Ještě jednou se omlouvám Ironjozefovi za svůj trošku ostřejší a možná i trochu nevhodný komentář, tvoje forma a skvělé výkony jsou pro nás ostatní "smrtelníky" motivací! :-))
Classic?Ford?, 14.05.2011 18:01, Reagovat
Zdarec príznivci dlouhych distancí.Na začátek bych chtel podekovat Chaloupkovi a spol za ich Classik Cup.Mohli jsme si kvalitne zazávodit v rámci fair play a to si myslím bylo to hlavní.Jestli se to jmenuje tak či tak,mi je jedno.Jen at jsou pro nás usporádané kvalitní a fér závody.Porád se tvrdilo.že čstt pro nás nic nedelá.Tak jim dejme šanci a po sezone uvidíme.Doufám,že to prežijeme ve zdraví :-))
prej "nebude sněžit".....no, moc nechybělo:))Lukáš Polan, 15.05.2011 20:12, Reagovat
během průtrže mračen jsem na svém supertachometru naměřil 3°C....žádná sláva teda:))

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka
10.1.24Luxusní kola si své zákazníky vždy najdou, říká mechanik Michal Kohoutek.
21.12.23Mým snem je účast na největším sportovním svátku světa, říká Tereza Zimovjanová