Rekordní zimní triatlon se jel v Jablonci

Možná nejlepší závod krátké historie zimního triatlonu v Česku se jel v sobotu. Nádherné počasí a bezpečné, přitom náročné tratě v okolí jablonecké přehrady přilákaly rekordních 116 účastníků.
 
Zpět
Zobrazit článek
hvezda Jindra, 31.01.2011 20:24, Reagovat
PAN Jindra musi byt nadseny amsterdky hobik,ktery se snazi porazet profesionaly
protestem o nezapnute pribe,ve Zdsru ti XCOckari zase dokazi jaky si havni favorit.
Pokud chces nutne vyhrat,tak te u cile pockame a nechame te vyhrat.Otas
Re: hvezda JindraCartman, 1.02.2011 11:21, Reagovat
No, tak koukám bylo veselo. Na druhou stranu, profík by tu helmu mít zapnutou mohl, že? Jinak bych doporučil studenou sprchu nebo intenzivní práci s dysgrafií, místy se ztrácí srozumitelnost.
Re: Re: hvezda JindraOtakar, 1.02.2011 12:58, Reagovat
Tak to vzdy dopadne,kdyz se to pise telefonem,omuva
Re: hvezda JindraAnonym2.02.2011 13:20, Reagovat
naznalost pravidel neomlouvá. Rozhodčí mu měli dát červenou a borec by se do cíle nedostal. Nejlepší odpovědí bude vítěze porazit. To, že byl Michal Kaněra v ten den nejlepší mu nikdo nebere.
Fraška aneb ZTT po Česku..., 2.02.2011 01:20, Reagovat
Konečně stránky, na kterých se dá psát do diskuze, když to nejde přímo na stránkách svazu...
Napsat do diskuze, to bylo totiž první, co mě napadlo po přečtení reportáže Rekordní zimní triatlon se jel v Jablonci.
Autor tu reportáž píše, jako by v místě závodu byl... Ale je to jakási "splácanina" támhleto jsem slyšel od Pepy, tohle zas od Franty... To pak dokáže člověka akorát vytočit, když se účastnil toho "závodu" a čte si tuhle reportáž. Bezpečné tratě? Na krátkym cyklistickym okruhu jsem se proplejtal mezi závodícíma turistama (nic proti nim, dobře že to dělaj! respekt!), do toho jsem v každym okruhu předjel tak 2 auta... docela bezpečná trať, nemyslíte? Tratě ostatních disciplín už byly ok a pěkné, ale prostě v cyklistické části jsou v JBC stále značné problémy... Další nedostatek byl depo, popadaný lyže, kola naházený pátý přes devátý, několik závodníků se do depa ani nevešlo, tak si věci rozložili volně na zem vedle depa... Celkově je myslím stále co dohánět, hlavně v té cyklistické části... Ať se na mě kdokoliv zlobí nebo ne, já bych ji nazval fraškou... Ale co, děkujme pořadatelům, že mají zájem v ČR aspoň něco pořádat a buďme rádi za to co máme...
Korunu tomu všemu ale nasadila diskvalifikace Káni... To už je fakt moc! Na takovym pouťáku budou někoho diskvalifikovat... Pořadatelé by měli nejdřív pořádně zabezpečit trať než budou po někom volat ať si zapne přilbu a PAN vítěz by měl umět uznat, že Káňa je lepší a ne se snažit vyhrát za každou cenu... Ještě teď mě štve, že jsem na tu bednu lezl! Aspoň jsem rád, že jsem to tam jasně řekl! Prostě zas jednou pěkná ostuda a řekl bych přesnej obrázek českýho ZTT...
Jinak ve všem na 100% souhlasim s Oťasem!!!
Re: Fraška aneb ZTT po Česku...štěpán, 2.02.2011 10:07, Reagovat
nebyl jsem tam, ale pokud vím tak povinnost zapnout přilbu je na všech závodech v triatlonu, tedy i pouťácích...
Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...Martin Hušek, 2.02.2011 10:23, Reagovat
Ano, máš pravdu, ale Káňa si jí zapnul hned po cca 100m úvodním sjezdu, jen nechtěj zbytečně zastavovat na začátku sjezdu, když na něj volali pořadatelé, ale udělal to bezpečně na rovině hned pod sjezdem. Sám říkal, že to je jeho chyba, ale určitě bych to neřešil diskvalifikací... Ale o to se výrazně postaral pozdější vítěz...
Re: Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...Makarov, 2.02.2011 11:40, Reagovat
Předem bych chtěl říct, že jsem v Jablonci nebyl, takže neznám všechny podrobnosti diskvalifikace, reaguji spíš na komentář Martina. Na jednu stranu je to škoda, že museli rozhočí někoho diskvalifikovat, to si ale podle mě nikdy nepřejí ani oni samotní. Na druhou stranu nechápu, co tady Martin obhajuje. Zapnul si ji po prvním sjezdu, no super, šikovnej kluk, akorát že v pravidlech podle mě stojí něco ve stylu, že závodník vybíhá z depa s kolem v ruce a se zapnutou přilbou. Je jedno, že je to pouťák nebo mistrovství světa (navíc je to Český pohár, to znamená nejvyšší liga v ČR, takže bych si to nedovolil nazvat pouťákem). Ale s diskvalifikací souhlasím. Je to prostě pravidlo, který je takto penalizováno. Když člověk závodí například v zahraničí a po dojezdu k depu seskočí, běží s kolem a u toho si rozepne helmu (proč ne že, co by se mě tady už mohlo stát), tak je u něj asi tak do 5ti vteřin rozhočí, zuřivě na něho mává a oznamuje mu konec, nekompromisní diskvalifikace, prostě porušíš pravdilo, tak hotovo.
To je jako kdyby jsme se rozčilovali, že jsme dostali body od policajtů za jízdu na červenou, když jsem projel jen první semafor na červenou a pak jsem ale vždycky zastavil, to je přece to samý. A myslím si, že je dobře, že rozhočí sáhli k tomuto trestu, aspoň se všichni do příště poučí. A ať mě Martin netvrdí, že biker neví, že ten popruh, co kouká z helmy se má zapínat, co kdyby v tom prvním sjezdu spadl, to by pak bylo: Rozhočí neuhlídali dodržování pravidel . . . díky nepozornosti rozhočích závodník v komatu . . . atd. Podle mě v takovou chvíli se může závodník zlobit jen sám na sebe, obviňovat ostatní není na místě.
Navíc jen takový dodatek, nevím, jestli to říkám správně, ale podle mě pořadatel nesouvisí s rozhodčími, ty jsou tam posíláni svazem, to znamená, že se nedá říct, že kvalita závodu měla trhliny, takže to měli rozhodčí všechno tolerovat. To jsou přece dva rozdílný subjekty, kteří na závodě figurují.
Re: Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...Makarov, 2.02.2011 11:46, Reagovat
Je jasný, že to člověka v první chvíli rozčílí, naštve, diskvalifika z prvního fleku, to je fakt smůla. Ale podle mě si to chce sáhnout do svědomí a prostě uznat, že jsem udělal chybu, nikdo jiný než já sám za to nemůžu. Něco jinýho je, kdyby mě o vítězství připravil divák, kterej by mě shodil u trati z kola. Ale tady je ta vina jednoznačná, na kolo se vlastně Martin zlobí?? Podle mě co se tohodle týče postupovali rozhodčí zcela podle pravidel, pravidla by se měly dodržovat i na tom nejnižším pouťáku, nebo chceš říct, že například silniční zákony platí až od silnic první třídy a na těch nižších můžu jezdit jako prase? Zajímavý výklad slova pravidlo, ale myslím, že mnoho příznivců pro tuto novou koncepci nenajdeš. Přijde mi nefér shazovat něčí úroveň a výkonnost (vítěze závodu rozhodně neobhajuji, protože ho ani osobně neznám), ale přijde mi to prostě takhle spravedlivý.
Re: Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...Štěpán, 2.02.2011 18:26, Reagovat
Nevím, byli tam rozhodčí ČSTT? já jako jeden z mnoha rozhodčích bych to řešil disc a hlavně bych si do toho nenechal kecat pořadateli. jestli na něj křičeli ať si jí zapne tak si myslim že neměl poslechnout, to měl říct rozhodčí. jinak je sankce že se má na vyzvání vrátit ke stojanu zapnmout a znovu rozběhnout, pokud neuposlechne tak disc.... takle se to řžešilo ještě nedávno takle se to řešilo ještě nedávno...
Re: Re: Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...Martin Hušek, 2.02.2011 18:59, Reagovat
Ano, to se omlouvám, že jsem dal do jednoho soudku pořadatelé a rozhodčí, to mi nedošlo, jak jsem to psal. Pořadatelé udělali chybu v zabezpečení cyklistické části závodu. Ale rozhodčí tam právě byli ze svazu, takže nechápu ten způsob, jak tu diskvalifikaci řešili...
Jinak pro všechny, abych to vyjasnil. Diskvalifikace probíhala asi takto: Cca hodiny po dojetí závodu přišli ROZHODČÍ za Pavlem Jindrou s papírem o podání protestu na Michala Kaněru. S tím, že ho můžou diskvalifikovat, ale ať se Pavel rozhodne, jestli to podepíše nebo ne, podepsal.
Re: Re: Re: Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...štěpán, 3.02.2011 20:16, Reagovat
tak to uznávám tento způsob diskvalifikace mi přijde poněkud nešťastný. dokonce moc. to jako kdyby přišli rozhodčí za Filipem Ospalym v Clearwatter že můžou disknout Realerta, že se při běhu mračil, ať to podepíše.... rozhodčí ho měli disknout hned a nebo měl jindra podat protest sám, žádná jiná varianta neexistuje
Re: Re: Re: Re: Re: Fraška aneb ZTT po Česku...Ota, 4.02.2011 16:50, Reagovat
Ja byl u toho, nejdriv rozhodci donutili Kaneru rozepnout prilbu v depu a pak donutili pod tlakem JIndru k podpisu. Pak jeste zkusili obejit dalsi zavodniky, jestli by nepodepsali diskvalifikaci i dalsich zavodniku. Proste jejich cilem bylo nemit ve vysledkach zadneho zavodnika. Ja v tom vidim jasny umysl :-) Martine, ty uz to nehul ;-)
diskvalifikaceAnonym2.02.2011 12:54, Reagovat
rekl bych to nasledovne, diskvalifikace je jednoznacne po pravu a prave to ze se o stalo osudne tomu nejlepsimu je take dobre pac se o tom mluvi a to by melo vest k tomu ze si vsichni uvedomi ze pravidla plati pro vsechny a je je traba dodrzovat. Na druhou stranu diskvalifikace mela probehnout nekompromisne ihned od rozhodcich. Pak nastala ta uboha situace[pokud to dobre chapu] ze protest a naslednou diskvalifikaci inicioval pan Jindra ci nekdo kolem nej. Neznam horsi pocit nez se postavit na prvni misto s vedomim toho ze v ten den byl na trati nekdo lepsi. Ale nekoho hold asi hreje prvni misto vice nez cokoliv jineho.
Re: diskvalifikaceMartin Hušek, 2.02.2011 19:02, Reagovat
Přesně tak to bylo :(
A souhlasím s tebou, že stát na tý bedně bylo pořádně za trest!!!
Re: Re: diskvalifikaceAnonym2.02.2011 20:42, Reagovat
dobrovolně sis na ni vlezl, ceny a price money sis taky převzal,tak bych tady moc nemoralizoval!
Re: Re: Re: diskvalifikaceMartin Hušek, 2.02.2011 20:57, Reagovat
A kdo vůbec jsi ANONYME? Že seš chytrej jak rádio!!!
Nema co sedet na kole bez zapnute prilby!!!Anonym2.02.2011 16:27, Reagovat
Myslim, ze pravidla jsou jasna, ne jen, ze nesmi na kole sedet bez zapnute prilby, ale spravne by nemel ani kolo vzit ze stojanu dokud neni zapla prilba!!! Takze rozhodci ho meli stopnout hned u vylezu z depa a nemusela zde byt tato diskuze, ale aspon si nekteri jedinci pripomenout pravidla.
A neznalost neomlouva.
Re: Nema co sedet na kole bez zapnute prilby!!!, 2.02.2011 21:12, Reagovat
Ano mate tady pravdu vsichni,ale disc.se meli postarat rozhoci
uz behem zavodu a to nekompromisne.
Ale protest aji s usklebkem podal Jindra a spol,protoze neskousl
porazku PROFIK AMATER.
Muzu rict,ze je to neodpustitelne,kuci mu to vrati a sesmesni ho
Jak ve Zdaru,tak na repubice.A doporucuji,aby Jindra trenoval
Zdat a slavu havnimu favoritu p.Jindrovi
Otas mob.776671125
Re: Re: Nema co sedet na kole bez zapnute prilby!!!Martin, 2.02.2011 22:09, Reagovat
Nehájím nikoho, ale to co tu předvádíš je velmi smutné a pokud se někdy na ZTT přijedu podívat, tak chci vidět to PAKO co tady zvrací kraviny Udělej si čisto v hlavě, přečti si pravidla a pokud máš řidičák tak ho prosím vrať a doufám, že nemáš volební právo, jelikož nemůžeš být svéprávný !!!
Zesměšnuješ tu hlavně sebe !
Děláš XC závodníkům pěknou ostudu. Znám jich celkem dost (fajn kluci), ale ty jsi teda třída !
Re: Re: Nema co sedet na kole bez zapnute prilby!!!Cartman, 3.02.2011 01:17, Reagovat
Smutná úroveň diskuse. Doporučuju přejít na články na idnes.cz nebo přestat žrát syrový maso. Myslím, že si uzavřená komunita zaslouží trochu slušnosti.
pro inspiraciCartman, 6.02.2011 01:25, Reagovat
Pro inspiraci - z jiného, ještě menšího sportu - úcta k pořadateli, korektní vztahy mezi závodníky :)
pro inspiraciCartman, 6.02.2011 01:26, Reagovat
jeste ten odkaz, sorry. http://www.horyinfo.cz/view.php?cisloclanku=2011010028&nazevclanku=adrex-ice-run

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka
10.1.24Luxusní kola si své zákazníky vždy najdou, říká mechanik Michal Kohoutek.
21.12.23Mým snem je účast na největším sportovním svátku světa, říká Tereza Zimovjanová