Kompletní výsledky Bigman aneb jak 22 triatletů opět zavřelo dálnici

Pražský magistrát opět uzavřel dálnici pro 22 borců, kteří si to rozdali o finanční odměny, které byly vypsány v mužské i ženské kategorii do 30 místa. Laik žasne odborník se diví. Zvítězil nezničitelný Petr Vabroušek (8:28:53) před Jaroslavem Bryndou.
 
Zpět
Zobrazit článek
Jak to bylo dlouhé?P, 8.07.2010 19:04, Reagovat
To jsou časy? Jaké to jsou vzdálenosti?
Re: Jak to bylo dlouhé?michal voracek, 8.07.2010 19:16, Reagovat
Kolo pry 175 a beh 38, coz muze dat cca 30min dolu.
Jinak to chapu jeko mezicasy po plavani/po kole/po behu.
zavodPetr Klika, 8.07.2010 19:31, Reagovat
vzdalenosti jak psal Michal. jinak pekne pripraveny zavod : trasy, obcerstveni, organizace a etc. jen skoda, ze nejezdi vice lidi.
Re: zavodjirka, 8.07.2010 22:21, Reagovat
Proč nejezdí více lidí ? Ta šance na rozjetí vloni byla jedinečná. Rok zpátky 200 startujících a průšvih. Ono je rozdíl uspořádat a zabezpečit závod pro 20, 200 nebo 2000 závodníků. A pro dvacítku to v Praze umí...horší je to pro ty stovky...
22Karel, 8.07.2010 20:24, Reagovat
22 lidí?!? Kdo tohle může platit a proč proboha? Ledaže by to bylo z daní formou nějaké dotace malá domů.
taky by mě zajímalojmaselnik, 8.07.2010 21:00, Reagovat
kdo tuhle srandu platí. 4 ročník, 22 lidí, letos už nepřišel nikdo ani na tu xterru, přestože se vracelo startovné. Omezení provozu v Praze kvůli 22-ti lidem svědčí o opravdu dobrých pákách,
ČSTTTunelMAN Space Triathlete 1111111, 8.07.2010 22:11, Reagovat
Funkce svazu triatlonu, který je v obraze a arbitr kvality na přidělování velkých státních peněz na kvalitní triatlonové akce totálně zklamal. Co jiného by měli umět svazoví kašpárci, než se orientovat ve státních penězích, které jsou utráceny na triatlonové akce. Nikdy by nemohli existovat tunelové akce tipu Bigman. Ani by mě nepřekvapilo, že záštitu má pražský primátor ten se zkompromitovat na mnohem větších tunelech. Že nemá soudnost pan Jan Železný je jenom ukázka toho, že asi netuší pod čím je podepsaný. Bigman je ignorantské utrácení státních peněz.
D1Kovi, 8.07.2010 22:29, Reagovat
Já si počkám až to pan Jaroš v některém z dalších ročníků zavře na D1 z Prahy do Brna a marathon natáhne po Brněnském okruhu a kdyby se trochu přimluvil nahoře mohli by to na závod celé nově vyasfaltovat :-) . Minimálně polovina republiky by mu poděkovala aspoň za du dálnici což v porovnání 22 verzus 5 mil. je slušný posun :-)
Tuhle srandu platíme panu Jarošovi my všichni. Josef Rajtr, 8.07.2010 22:32, Reagovat
Pan Jaroš bude mít určitě pocit, že jeho práci a přínos pro domácí (a možná i světový - vždyť to bylo přeci Mistrovství světa Bigman!) znevažuji, ale já si prostě nemůžu pomoct.
Já se tam v neděli byl podívat, ale samozřejmě ne na celý závod, takový masochista nejsem! Udělal jsem si jen procházku z Lahovic k depu pod mostem Inteligence a cestou jsem sledoval projíždějící závodníky v průběhu cyklistiky. Kdo neviděl, neuvěří! - 22 lidí se nahání na dvacetikilometrovém okruhu. Ještě, že jezdili proti sobě a aspoň občas někoho viděli! Protože se klidně mohlo stát, že po výjezdu z mírné zatáčky u závodiště v Chuchli byla přerd závodníky jen pustá, snad kilometr dlouhá dálnice. Pan Jaroš seděl hezky v prostoru cíle, ve stínu pod stanem (přece se nebude trápit někde na slunku při povzbuzování závodníků, kteří mu v podstatě zachraňují jeho kůži, že!). Nadávky automobilistů se k uším závodníků tentokrát naštěstí nedonesly, protože provoz nebyl sveden do jednoho pruhu, ale pro jistotu raději někam na objízdnou trasu. Naštěstí to letos proběhlo v neděli a provoz byl jen mírný.
No nic - byla to zoufalost. O to větší uznání zaslouží všichni, kteří to takhle o samotě odjeli. Za ten výkon. Na druhou stranu - kdyby tam nejeli, byl by už od pana Jaroše možná konečně pokoj. I když on by se určitě realizoval někde jinde.
Jestli to někomu (mimo pana Jaroše) přijde moc osobní, tak se omlouvám, ale já si opravdu myslím, že bude lepší, když tento "projekt" zmizí v propadlišti dějin. Ale možná se ještě dočkáme pokračování, protože přeci zbyly nějaké ty diamanty...
Megalomanský psychoCartman, 9.07.2010 08:56, Reagovat
Ten chlap má megalomanský chutě, podle všeho v tom umí chodit, o tom žádná, ale asi ještě nepochopil, že zlatý přívěšky, diamanty a světový série jsou k prdu, když závod nemá ducha - danýho tradicí, lokalitou, účastníky. Ono je to všechno v tom názvu - Jaroš by chtěl být big, ale to se nedá úplně naroubovat. Můžete dát půl miliardy na prize money, přijedou sem hvězdy, ale poutní místo typu Roth se rodí léta a spíš odspodu, od masy. Nevím, všechno, co zatím nachystal mělo velkou hubu a jinak nic moc.
Nápad dobrý., 9.07.2010 09:09, Reagovat
Pana Jaroše neznám, na závodech Bigmana jsem nikdy nebyl.... a tak si dovolím subjektivní pohled z "venku". Pan Jaroš vymyslel monstr akci a chtěl v Praze pořádat triatlon s tisícovou účastí. Proč ne ?! Myšlenka to určitě byla životaschopná a naděje na úspěch nemalá. Musím uznat , že projevil i nevídané schopnosti. Komu by se podařilo vyjednat uzavření dálnice ?! To že na ní krouží 22 lidí je KOMICKÉ, ale jinak by to vypadalo se stovkami závodníků a časem možná tisícovkou. Pražský maraton si musel taky získávat respekt a toleranci místních kvůli zavírání části Prahy ( a to se myslím podařilo) . . Žijeme ve světě, kde se přerozdělují vybrané daně na vše možné i nemožné. Pokud na závod získal dotace, tak to jedině oceňuji, protože kdyby ne tak to jde na jinou ptákovinu, ale rozhodně daně nebudou nižší. Bohužel pan Jaroš nebyl natolik dobrý, aby připravil samotný závod do všech důležitých detailů a celkově je škoda , že takový projekt na začátku POSRAL. Všechna ta marketingová lákadla, které k tomu vymysleli byly celkem dobrý ( viz přívěsek) a na mě i fungující . Tedy kromě názvů. Mírně přiblblý název Bigman až za hranicí soudnosti " první světová .." Jeho velkou chybou určitě byl výběr termínů. Pojal to jako konkurenční boj a přecenil se. Nerespektoval již zavedené závody ( mám na mysli Moraviamana, Grafimana). Kdyby dal třetí týden v červenci , našlo by se více odvážlivců (včetně mě :) ) i po loňských problémech ( my jsme národ tolerantní :) ), i když ani případná stovka účastníků by tento podnik nezchránila. Celkově si myslím ( vzhledem k prostředí kde závod probíhal), že jsme o mnoho nepřišli , ale to je vzhledem k tomu , že jsem ty tratě neviděl, ještě subjektivnější než celý příspěvek.
nechápu petra....Jeliman, 9.07.2010 15:50, Reagovat
Trošku se také divím Petrovi V., /kteréhoho si za sport. výkony považuji/ že se pod tento TUNEL každým rokem podepisuje. Jak je vidno za peníze by zřejmě jezdil i s Jyrkovým portrétem na dresu....
Re: nechápu petra....Jozef Vrábel, 9.07.2010 16:40, Reagovat
Možno by si to chápal, keby si sa musel triatlonom živiť. Pre Petra je to normálna robota, normálna zákazka, normálna fakturácia za odvedený výkon = zaslúžená, spravodlivá odmena, tak ako u ostatných v normálnej robote. Nič viac, nič menej, len je to menej tradičný spôsob obživy.
Re: Re: nechápu petra....Martin, 9.07.2010 20:51, Reagovat
No neviděl bych to až tak jednoduše. Copak normální člověk půjde vybírat žumpy, jen když mu za to dají nějaké peníze ? Prostě někde je třeba trošku ubrat a ne se hnát za každým "flusem" který je na dosah. Závody v ČR jsou pouťáky pro amatéry. Pokud je profík (př. TOP maneger), tak hurá do světa na TOP úrověň. A ne že TOP manager leze po lešení a ohazuje zdi !!! :o)
Re: Re: nechápu petra...., 9.07.2010 20:55, Reagovat
... tato zábava=sport nemá s se skutečnou prací co dělat, nikdy se jí nevyrovná, bude lépe když to nebudete míchat. To je možné jen v civilizaci před rozpadem, aby například nějaký pinkálista či čutálista do míčku mšl za vyhraný turnaj milióny. (p. Vabroušek však prodává neopreny a to považuji za obecně užitečné) :-) ....... ještě Ad Jeliman: třeba je úplně jedno, koho by měl na triku, Hitlera financoval angloamerický kapitál, Ford jej údajně obdivoval. V současně době se připravuje Nový světový řád, který se snaží budovat vytrvalá nedobrá vůle, politici jsou jen figurky na šachovnici moci v pozadí. ... příklad: (vynikající přednášky :-)))))))))))) http://www.youtube.com/watch?v=W1dnEyRUrvo&feature=player_embedded
Ach joCartman, 9.07.2010 20:59, Reagovat
Tenhle úchyl zazdí jakoukoli diskusi...
Proč ta nevraživost?, 9.07.2010 21:12, Reagovat
Proč ta nevraživost? Proč žumpa? Před 10ti a více lety se u nás dlouhých triatlonů nedostávalo a muselo se za nimi jezdit ven. Dnes máme na výběr a to je snad jen dobře. Pokud jde o hodnocení Bigmana, není vše ideální (ostatně jako u většiny závodů), ale je to plnohodnotná alternativa pro každého, který chce bezpečně vyzkoušet IM tratě (Ti odvážnější i v kombinaci s terénním triatlonem). Plavání ve Vltavě mělo díky termínu příjemných 22°C, cyklistika nemá svou bezpečností a povrchem obdoby, velmi příjemný je i běh podél Vltavy a pod Barandovskou skálou. Pořadatelé, doprovolníci i občerstvovačky fungovaly skvěle. Na tom se ostatně také shodla většina z 23 letošních účastníků. O tom, že jde o velmi příjemný závod svědčí i to, že mnozí se sem rádi vrací (včetně mne). Do Prahy na pár dní s rodinou vyrazím vždy rád a jen mi vyhovuje, že to mohu spojit hned se dvěma závody. Vadí snad někomu, že pan Jaroš umí čerpat dotace na triatlon??? Buďme rádi, že je nečerpá někdo jiný třeba na Rallye Kotěhůlky. Příští rok je již stanoven termín (tuším opět prodloužený první červencový víkend) a je jen dobře, že si můžeme vybrat z více závodů... Tak jako rád závodím v Mělicích, Otrokovicích, Nitře, Lipně, Doksech, v Malajsii, Frankfurtu nebo na Havaji..., tak si rád znovu zazávodím i v Praze a kdekoli jinde, kde někdo najde tu odvahu a schopnosti dlouhý triatlon uspořádat. Jako spolupořadatel Moraviamana vím, o čem mluvím. Mimochodem k dalším spokojeným účastníkům Bigmana patří ii šéf Otrokovic Jirka Daněk (letos nejel kvůli tréninkovému deficitu) nebo Marcel Brož, který úspěšně rozjíždí nový závod Classic Cupu v Pelhřimově)...
Zavod?Kervi, 11.07.2010 00:09, Reagovat
Tezko rict jak to vsechno s timhle zavodem je kdyz clovek moc nezna podrobnosti. Faktem je, ze vsechny dlouhy triatlony u nas i ve svete stojej na zajmu nas hobiku a tenhle to u nas proste prohral. At uz je to plavanim ve Vltave, silenym krouzenim na dalnici, trapasy v organizaci (zlata koruna nasazena vloni), nenavisti k organizatorovi anebo treba pouze ctenim zdejsich diskuzi...
Faktem je, ze sem se pred 14ti vracel vycerpan z Otrokovic do Prahy a jak sem si tak prehraval v hlave celej den, tak sem si vzpomnel, ze jsem hlasatele slysel neco rikat o tom ze Petr Vabrousek jede pristi tyden triatlon v Praze. Za boha sem nemohl prijit na to, co se v ma Praze jet za triatlon a povazoval sam sebe za blazna ze se pachti na Moravu kdyz muze zavodit doma... Takze sem po navratu sednul k pocitaci a po 10ti minutach hledani nasel odkaz na Bigmana... Slusne utajeny zavod. Za ty svazove penize ktere umi cerpat. Souhlasim s nazorem ze drive byl zavod pojat jako konkurencni boj, po lonskejm fiasku uz je to presne naopak - pokud mozno nedat nikomu vedet ze se to jeste opakuje, hlavne at je klid a nikdo si nestezuje. Za rok jedu znova do Otrokovic.
Dotovaný BigmanMakarov, 12.07.2010 08:55, Reagovat
V loňském roce jsem se zúčastnil závodu Bigman, protože jsem si nechtěl utéct příležitost strtovat na ME (nakonec kdy to bude blíž než tady v ČR). Ale byl jsem z toho značně rozpačitý až zklamaný. Od atmosféry (která se s zahraničním závodem, kde snad fandí celá města, ale např. ani s Otrokovicemi nedá srovnat) až po zajištění závodníků atd. Petra Vabrouška si opravdu velmi vážím, je pro nás všechny vzorem, ale tento závod hájí až moc. Myslím si, že měl určitě zajištěné stravování a pití od svého doprovodu, protože jinak by viděl tu tragédii, která se děla na občerstvovačkách. Bidon jsem dostal asi jednou, jinak po prvním kole pet lahev, tak jsem se tím polil, ještě před otočkou ji vyhodil (protože jsem si naivně myslel, že na druhé straně jsou bidony (moje chyba, nepodíval jsem se)) a ono nic, takže jsem jel 20 km bez kapky vody, to byl teprve zážitek.
Ale proč tohle celé píšu, co už bylo napsáno 100x. Pan Jaroš na mě působí spíš jako podnikatel a ne jako sportovec. Jasně, všichni ti, co dělají sérii Ironmana, půlky atd jsou už asi svým způsobem podnikatelé v tomto oboru, ale taky jistě sportovci. Pan Jaroš je businessman, který viděl příležitost se obohatit a vytáhnout z Evropské unie nějaké peníze. Jasně, to je všechno super, ale bude mít tento závod budoucnost, až skončí čerpání dotací z fondů Evropské unie? Kde pan bude ten neohrožený bojovník Jaros, který rozdává zlao, diamanty a další drahé kamení? Myslím si, že odpověď je jasná všem už dnes.
Re: Dotovaný BigmanMartin, 12.07.2010 11:44, Reagovat
Závod BIGMAN jsem nikdy nejel, jen jsem o něm četl. Negativ se tu objevuje hodně, ale na druhou stranu, právě od toho je tu ten výběr. Chci závod jet, zkusím to, nelíbí se mi to, už nikdy to nepojedu. Zda umí p. Jaroš sehnat peníze, tak jedině dobře. Zda umí ty peníze vhodně investovat, případně vyplatit, zajistit bezpečnost závodníkům, tak jedině dobře. Já třeba zkusil Otrokovice a také tam už nepojedu. Sólo závod si mohu dát okolo baráku a jídlo mi může podávat kamarád. Závěrem: Vabroušek nepatří mezi moje vzory, když ho sleduji, spíše naopak.
Re: Re: Dotovaný BigmanMakarov, 12.07.2010 12:27, Reagovat
S těmi penězi jsem to myslel trošku jinak. Prijde mě, že panu Jarošovi jde hlavně o to, aby z toho vytáhl co nejvíc peněz pro sebe, proto se ptám, je opravdu takovým milovníkem triatlonu, že až nebudou dotace z Unie bude shánět sponzory a nebo je jen chytrým businessmanem, který využil situace, "vydojil" z toho nějaké peníze a až tahle finanční příležitost skončí,tak půjde zase "dojit" jinam. (to mu nevyčítám, po penězích jde dneska kde kdo, ale takhle to na mě působí, loni jsem v tom necítil to "srdce", který do toho dávají třeba pořadatelé v Otrokovicích, není to jen chladnej obchod).
Re: Re: Re: Dotovaný Bigman, 12.07.2010 12:41, Reagovat
S Tvými názory plně souhlasím
Re: Re: Dotovaný BigmanRichard, 12.07.2010 14:02, Reagovat
Martine, docela by mě zajímalo proč je Vabroušek tvým antivzorem. Můžeš být konkrétnější.
Závod-reakce, 20.07.2010 14:43, Reagovat
Co se týče Tv ého názoru, v pohodě. Jen na upřesněnou. Dotace od Svazu nedostal. Ověř si NA SEKRETU.
To je pouze aktivita Jaroše

Přidat příspěvek

Redakce neručí za obsah komentářů a vyhrazuje si právo na vymazání vulgárních a nevhodných komentářů.
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
RUBRIKY ČLÁNKŮ
AKTUÁLNÍ ČLÁNKY
17.4.24Youri Keulen a Ashleigh Gentle ovládli triatlon Singapore T100
7.4.24Drama a kontroverze na IRONMAN 70.3 Oceanside 2024: Vítězství Sanderse a Knibb a sporné diskvalifikace.
28.3.24Olympijský šermíř Beran ocenil železnou ženu z Havaje. Stala se sportovcem roku Prahy 14
20.3.24Ironman nedávno aktualizoval svá pravidla, přinášející několik významných změn.
11.3.24Dominance Ditleva a Lee zahájila éru T100 v Miami
2.3.24McKenna a Sodaro ovládli Ironman Nový Zéland
19.2.24Dříve stačilo do tepla jen jezdit a dnes by tam triatlonista pomalu měl bydlet celou zimu, říká Pavel Wohl
6.2.24Mistrovství světa Ironman 70.3 pro rok 2025 míří do Marbelly ve Španělsku
27.1.24Triatlonová komunita není aktuálně úplně kompaktní, rád bych naše prostředí více spojil, říká Petr Soukup
21.1.24Skvělé, že někteří profíci dají nahlédnout, jak trénují, říká Roman Procházka